Carrefour relansează site-ul, Walmart cumpără Flipkart, Pegas lansează bike sharing-ul Ape Rider

Carrefour România și-a refăcut site-ul și a lansat marketplace-ul

Carrefour România a făcut un rebranding al magazinului online, vechiul site www.carrefour-online.ro transformându-se în www.carrefour.ro/supermarket. Noul supermarket online livrează clienților din București și zonele limitrofe, în intervale orare de două ore, produse de uz zilnic: alimente, băuturi, detergenți, cosmetice sau produse de îngrijit bebelușii.

Cu această ocazie, Carrefour introduce și o platformă de tip Marketplace, prima platformă de acest tip al unui retailer alimentar din România, ce se numește Carrefour și Partenerii, unde sunt disponibile deocamdată în jur de 140.000 de produse din diferite categorii.

Citește la Retail & FMCG


Walmart cumpără Flipkart, cel mai mare retailer online din India

Walmart, cel mai mare retailer mondial, va plăti 16 miliarde de dolari pentru o participaţie de aproximativ 77% în site-ul de vânzări online Flipkart, din India, câştigând astfel lupa cu rivalul Amazon pe una din cele mai mari pieţe emergente din lume, transmit BBC şi Reuters. Restul participaţiei va fi deţinut de actualii acţionari ai Flipkart, inclusiv cofondatorul Flipkart, Binny Bansal, Tencent Holdings din China, Tiger Global Management LLC şi Microsoft Corp, a anunţat cel mai mare retailer online din India, care are peste 100 de milioane de utilizatori.

Dacă tranzacţia se va finaliza la sfârşitul trimestrului doi din 2018, Walmart va înregistra o scădere cu aproximativ 0,25-030 dolari a câştigurilor per acţiune în anul fiscal 2019.

Citește la Agerpres


DPD începe livrarea în căsuța poștală

Compania de livrare DPD își extinde serviciile logistice cu serviciul ParcelLetter. Cu acest nou serviciu, DPD va fi capabilă să livreze pachete mici, scrisori și alte materiale, în căsuța poștală. Livrările prin noul serviciu nu necesită, ca alte servicii de livrare a DPD, o semnătură.

Consumatorii pot beneficia de sistemul de urmărire și urmărire DPD pentru a-și urmări expedierea prin intermediul ofertei standard DPD de servicii. Cu acest serviciu, DPD vizează trimiteri care nu necesită neapărat un curier care să sune la ușa destinatarului. Pentru moment, ParcelLetter va fi un program pilot în Olanda. În scurt timp, DPD va oferi serviciul și altor țări europene.

Citește la Cross Border Magazine


Pegas lansează sistemul de bike sharing (închiriere smart de biciclete) ApeRider

Atelierele Pegas au lansat un sistem inovativ de bike sharing, care nu implică staţii de parcare prestabilite, ci doar o aplicaţie mobilă ce include o hartă a „parcărilor virtuale”, de unde poţi lua o bicicletă prin simpla scanare a codului QR. Investiţia în Ape Rider se ridică la 3 milioane de euro, care însumează producţia de biciclete speciale pentru bike sharing, aplicaţia de software, sistemul antifurt integrat, costurile cu echipa de proiect şi logistica aferentă proiectului Ape Rider.

Sistemul este disponibil momentan în Bucureşti, prin 2.000 de biciclete, urmând să fie extins apoi în toată ţara. Citește detalii despre sistem la Start-up.ro.

Vezi câteva impresii după prima utilizare


Serviciul MCP de la PayU vine în sprijinul magazinelor online românești

PayU lansează serviciul Multi Currency Pricing (MCP), o soluție dezvoltată pentru a ajuta magazinele online din România să-și dezvolte mai ușor portofoliul de clienți din afara țării, punându-le la dispoziție posibilitatea de a plăti în valută la un preț fix și constant. Cu acest nou serviciu, înainte de efectuarea achiziției, clientul știe cât va plăti, în moneda în care are contul bancar sau cardul pentru produsul ales. În prezent, serviciul MCP suportă trei valute: euro, dolari și lire, urmând să fie extins și pentru alte monede.

Conversia valutară are loc în pagina de plată PayU, înainte de achitarea comenzii. Acest lucru crește confortul procesului de achiziție și șansele ca tranzacția să fie realizată.

Citește pe blog-ul GPeC