Elefant.ro lansează marketplace, Reykjavik lansează drone, Auchan lansează magazin online

Elefant.ro pregăteşte lansarea platformei marketplace

Elefant Online, compania care adminis­trează elefant.ro, a des­chis pe piaţa locală şi o companie de software, Mammoth Software, care va gestiona platforma pe care funcţionează magazinul online, anunță ZF.ro. Mișcarea fusese anunțată încă din martie de Dan Vidrașcu, CEO-ul companiei. Firma asigură şi dezvoltarea platformei online pe care funcţionează elefant.ro şi elefant.md.

În viitorul marketplace, furnizorii vor decide preţul, iar retailer-ul va percepe un comision la vânzare. Conform datelor din Monitorul Oficial, retailerul a adus recent 44.800 de lei, printr-o operaţiune de emitere de acţiuni noi.


Livrarea cu drone se lansează în Reykjavik

Capitala islandeză Reykjavik a devenit recent primul oraş din lume care a implementat sistemul de livrare la domiciliu cu ajutorul dronelor. Locuitorii pot să comande o serie întreagă de produse, inclusiv alimente de la supermarket sau preparate de la restaurante, care le sunt livrate de drone în numai 4 minute. Până acum, livrările se făceau cu maşinile şi durau circa 25 de minute. Livrările cu drone sunt operate de firma Flytrex, cu sediul în Tel Aviv.

Aparatele zburătoare ghidate de la distanţă pot să care colete de până la 3 kilograme pe distanţe de până la 9,6 kilometri. Sisteme de livrare cu drona au mai fost experimentate până acum în lume.

→ Citește pe Click.ro


Auchan intră pe piața online.ro

Grupul francez de hipermarketuri Auchan își deschide magazin online în 2017. Site-ul este în lucru și compania caută acum, pe LinkedIn, angajați pentru viitorul proiect.

Grupul francez Auchan nu este singurul care face pași mari în e-grocery, în țara noastră: Mega Image își deschide magazin online în a doua parte a lui 2017, intrând pe piață online autohtonă pentru produse alimentare, unde mai există deja Carrefour-Online.ro și unde Lidl se gândește să imite mișcarea.

Citește la Ecompedia.ro


Ce fac românii noaptea? Cumpără haine online, evident!

Românii au cumpărat fashion pe timpul nopții, în medie, de 282 de lei, în prima jumătate a anului. Fashion Days a analizat obiceiurile de cumpărare nocturne ale clienților din România, Bulgaria și Ungaria, în primele șase luni ale anului în curs. Astfel, clienții Fashion Days din România au plasat comenzi după ora 00:00 mai ales de pe dispozitivele mobile și au cumpărat pantofi clasici, pantofi sport, rochii, sacouri, ceasuri și accesorii, genți, haine pentru copii, dar și obiecte decorative pentru casă.

Majoritatea comenzilor plasate în timpul nopții (41,69%) au fost înregistrate în intervalul 00:00 – 01:00, iar cele mai multe achiziții au fost făcute din București (43%), Timișoara și Cluj-Napoca.

Citește la Agora.ro


Cu Alibaba, zâmbești și plătești

Alibaba.com dă drumul în China serviciului Smile to Pay, despre care a vorbit acum ceva timp. Serviciul face exact ce zice: zâmbești la camera video și plata este autorizată! La intrarea în KFC, ești întâmpinat de un panou inteligent similar cu un LCD gigantic. În momentul în care ai zâmbit, durează câteva secunde pentru a fi autentificat în sistem și pentru a face o plată. Un mesaj de confirmare pe telefon finalizează procesul. Nu trebuie să scoți cardul din portofel sau să tastezi o parolă complicată.

Câteva camere 3D și algoritmi avansați de detectare a feței refuză tentativele de autentificare prin intermediul unor fotografii sau clipuri video de foarte bună calitate.

Citește la Playtech.ro