Școala de Vară 2017 la final, închirieri video de la Hollywood, Taxify locuiește în România

Școala de Vară 2017 s-a terminat, trăiască Școala de Vară 2018!

Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2017 a însemnat un mix de învățare, exerciții și distracție, la munte, cu oameni faini din e-commerce-ul românesc. Iată sinteza video rapidă a ceea ce s-a întâmplat timp de 5 zile la Pensiunea Arnica:

Roxana Magopeț (FAN Courier) face o sinteză a lucrurilor despre care a vorbit la #ScoaladeVaraGPeC2017 și evidențiază cel mai important motiv pentru care ar trebui să participi la ediția 2018:

Câteva sute de fotografii de la tabără sunt pe pagina noastră de Facebook:

5 zile la munte, cu oamenii faini din e-commerce-ul românesc >> http://gpec.ro/scoala-de-vara-de-e-commerce-gpec/.Foto: Alin Dobrin (CristalStudio – https://fb.com/CristalStudio/)

Publicată de GPeC – The Most Important E-Commerce Event in CEE pe Joi, 24 August 2017

Citiți pe blog sintezele zilnice de la cursuri și vizionați clipurile video:

Mulțumim pentru participare! Ne vedem la anul la #ScoalaDeVaraGPeC?


Apple și Hollywood vor să revigoreze piața închirierilor online de filme

Hollywood-ul vrea ca Apple să ofere serviciul de închiriere a filmelor online cam la o săptămână după ce au fost lansate în cinematografe. Planul constă în oferirea de tarife între 30 și 50 de dolari pe film, pentru ca spectatorii să aibă acces la cele mai noi filme din cinematografe.

Au mai existat asemenea discuții, dar acum planul presupune și împărțirea veniturilor cu cinematografele, însă acestea doresc contracte pe 10 ani. Alte studiouri celebre precum Disney nu doresc să bată palma în acest parteneriat, deoarece vor să se focalizeze pe producții care sunt cel mai indicate pentru marele ecran.

Citiți detalii la Techcrunch


Microsoft are mari probleme cu retururile

Microsoft a negat un document lansat de Consumer Reports, în care se sugera că produsul Microsoft Surface nu este durabil, dar o informare internă recentă a dezvăluit problemele cu care se confruntă compania. Consumer Reports a analizat 90.000 de proprietari de tablete și laptop-uri și a descoperit că 25% dintre utilizatorii de Surface au avut probleme în al doilea an de când au folosit produsul. Ratele de returnare ridicate la Surface Pro 4 și Surface Book au avut impact asupra analizei realizate de Consumer Reports.

Într-un grafic dezvăluit presei din interiorul companiei Microsoft, se vede cum Surface Book a avut 17% retururi în perioada de lansare și a rămas la 10% în următoarele 6 luni. Surface Pro 4 a ajuns la 16% în timpul lansării și la sub 10% în următoarele 6 luni.

Citiți detalii la The Verge


Taxify și-a înființat oficial o filială în România

Compania estoniană Taxify OÜ, dezvoltatoarea și operatoarea aplicației de ride-sharing omonime, activă de anul trecut pe plan local, deocamdată doar în București, și-a înființat oficial o subsidiară în România, având ca obiect principal de activitate prelucrarea datelor, administrarea paginilor web și activități conexe. Firma se numește Taxify.ro SRL și are ca asociat unic compania-mamă Taxify OÜ. Administrator este CEO-ul Markus Villig (23 de ani), unul dintre cei doi frați care au fondat Taxify în Estonia în 2013.

Taxify.ro SRL își are sediul social în București, în ansamblul rezidențial Onix Residence de pe Splaiul Independenței. Capitalul social inițial este de 300 de lei.

→ Citiți detalii la Profit.ro


Sainsbury’s testează livrarea în 30 de minute

Sainsbury’s face prima încercare din Marea Britanie de livrare a comenzii la magazine la 30 de minute după plasarea ei online. Clienții pot comand prin aplicația Chop Chop de Android și pot ridica pachetul de la supermarketul Pimlico, la 30 de minute după aceea. Ei pot alege să comande 7 zile pe săptămână, dintr-o gamă de 25 de produse. Când ajung la magazin, arată numărul comenzii și preiau pachetul.

Pentru moment, serviciul este gratuit și vine în completarea ofertei de livrare într-o oră deja disponibilă prin aplicația Chop Chop.

Citiți detalii la Internet Retailing