Floria crește online și offline, FAN Courier e peste tot, cu Samsung plătești cu televizorul
Iată cele mai importante 5 știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile.
Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite, trimiteți-ne un email la adresa echipa@gpec.ro, un mesaj pe pagina de Facebook sau lăsați un comentariu la finalul articolului.
Vă mulțumim!
Floria a depășit jumătatea de milion de euro
Floria, magazin ce deține Marca de Încredere TRUSTED.ro, a înregistrat vânzări de peste 4 mil. lei (950.000 de euro), din care peste aproape 60% (550.000 de euro) au provenit din mediul online. Florăria online a deschis de curând Floria în Stradă, un magazin fizic, după o investiţie de aproape 450.000 de lei (100.000 de euro).
FAN Courier se înmulțește în București
Începând din august, clienţii FAN Courier pot preda şi/sau ridica expediţii din alte patru zone ale Capitalei, faţă de cele patru puncte de predare/primire existente deja. Cele opt centre de predare/primire sunt poziţionate în zone diferite ale Capitalei astfel încât să deservească un număr cât mai mare de clienţi din fiecare zonă, fără ca tranzitul expediţiilor să influenţeze timpii de livrare la destinaţie.
Pentru magazinele online, telefonul costă mult
Magazinele online din România care nu îşi actualizează frecvent informaţiile despre stocuri şi produse pot cheltui cu până la 25% mai mult pe alte tipuri de servicii, cum ar fi anunţarea telefonică a clientului despre faptul că un anume produs nu mai este în depozit sau despre efectuarea comenzii, arată un studiu realizat de Teamshare.
Plătește prin televizor
Utilizatorii platformelor Smart TV vor putea cumpăra aplicaţii şi jocuri, cărţi în format electronic şi filme de vizionat fără a părăsi confortul propriului fotoliu. Noul sistem de plăţi electronice, botezat Samsung Pay on TV, funcţionează fie introducând datele cardului de debit, fie asociind un cont PayPal. Pentru început, sistemul de plăţi electronice Samsung Pay va fi disponibil în 32 de ţări, doar pentru anumite modele Smart TV lansate în anii 2014 şi 2015.
Crește e-commerce-ul global
Compania de cercetări de marketing eMarketer prezice că valoarea vânzărilor globale în comerțul electronic va fi de 3,5 trilioane de dolari în următorii cinci ani. Vânzările online vor reprezenta 7,3% din comerțul global anul acesta și vor ajunge la 12,4% până în 2019. Este posibil ca, în zonele rurale, comerțul pe Internet să aibă o rată de dezvoltare mai mare.