Agenda Scolii de Vara de E-Commerce GPeC 2015 – azi e ultima zi de inscrieri la tarif de early-bird!
Zicem sa nu ratezi Scoala de Vara de E-Commerce GPeC 2015: 26-31 august, Family Hotel Arnica*** – e-commerce pe paine si fun alaturi de oamenii frumosi din online timp de 5 zile, la aer curat de munte! Uite ce ti-am pregatit:
Miercuri, 26 August 2015
Te asteptam pentru checkin in jurul orei 16:00 la Family Hotel Arnica*** din Moeciu de Sus, str. Valea Bangaleasca nr. 127 D, judetul Brasov (zona Bran). Hotelul Arnica este extrem de elegant si plin de stil, fiind dominat de puternice influente austriece, iar curtea generoasa este ticsita de verdeata si flori – te vei simti, din start, deconectat de la aglomeratia si griul citadin.
La sosire, iti facem cunostina cu o “persoana” extrem de importanta cu care vei interactiona frecvent timp de 5 zile: Frigiderul GPeC ;) Nu de alta, dar de la domnul Frigider GPeC vei servi cam tot ce iti doresti: palinca, vin, whiskey, bere, gin, apa, suc (dupa caz). :-)
Intre orele 16:00 si 17:30 te lasam sa te cazezi si sa iti tragi un pic sufletul dupa drum, urmand ca la ora 17:45 sa te invitam la un joc fun de ice-breaking prin care ii vei cunoaste si te vei imprieteni cu toti cei care iti vor fi colegi de curs.
Seara, in jurul orei 19:00, servim cina si stam la povesti pana noaptea tarziu in foisorul Family Hotel Arnica*** – spatiu dedicat exclusiv noua si dotat cu masa de biliard, foosball, tenis de masa, air hockey si, bineinteles, Frigiderul GPeC. :-)
Nimic nu iti va lipsi si vei vorbi deschis cu trainerii si colegii de curs, exact ca intr-o familie!
Joi, 27 August 2015
Intram in paine, deci iti dam trezirea dis-de-dimineata!
08:00-09:00 Mic dejun
09:00-10:30 Workshop “Optimizeaza-ti magazinul online pentru mobile! Live Tweaks si exemple practice din randul magazinelor participante la Scoala de Vara de E-Commerce GPeC 2015” – Dan Virtopeanu, Managing Partner BreezeMobile;
10:30-11:00 Coffee Break
11:00-12:30 Workshop “Ajutor, Google nu ma place! Arta seductiei in SEO” – Horia Neagu, Digital Marketing Consultant. Workshop insights:
- Cum reusesti sa il convingi pe Google sa te scoata in oras
- Cum il faci pe Google sa se gandeasca numai la tine
- Secretul unei relatii de durata cu Google
12:30-13:00 Coffee Break
13:00-14:30 Workshop “Cum sa creezi o strategie de inbound marketing cu buget redus” – Alin Vlad, Director of Online Sales & Marketing Heimdal Security. Workshop insights:
- Cum poate Content Marketing sa faca diferenta pentru magazinul tau online?
- Sfaturi practice si putin costisitoare pentru a maximiza beneficiile marketingului prin continut: email list building hacks; bune practici in blogging-ul pentru e-commerce; influencer marketing
- Studii de caz si exemple concrete
14:30-15:30 Pranz
16:00-17:00 Q&A cu trainerii zilei si discutii 1 la 1 cu trainerii si participantii
17:00–19:30 Activitati de Team Building
19:30 Cina, networking si discutii libere cu trainerii si colegii de curs
Vineri, 28 August 2015
08:00-09:00 Mic dejun
09:00-10:30 Workshop “Planul si strategia de marketing online: cum sa iti cresti vanzarile” – Bianca Dancila, Founder & Managing Director GripAds;
10:30-11:00 Coffee Break
11:00-12:30 Workshop “Analytics insights pentru luarea deciziilor de business” – Silviu Toma, Associate Partner MicroAnalytics. Workshop insights:
- teritoriul digital analytics: aproape fara limite
- de ce sa obtii mai putine date si nu mai multe
- metodele aplicabile in stiintele naturii pot fi replicate cand avem date pe care sa lucram
- legatura dintre banii, date si decizii
12:30-13:00 Coffee Break
13:00-14:30 Workshop “90-60-90: Pagina de produs sexy” – Liviu Taloi, Co-Founder ECOMpedia & Community Manager GPeC
14:30-15:30 Pranz
16:00-17:00 Q&A cu trainerii zilei si discutii 1 la 1 cu trainerii si participantii
17:00–19:30 Activitati de Team Building
19:30 Cina, networking si discutii libere cu trainerii si colegii de curs
Sambata, 29 August 2015
08:00-09:00 Mic dejun
09:00-10:30 Workshop “Scurt/2: exercitii practice, la obiect, de marketing digital” – Costin Radu, Managing Partner The Geeks;
10:30-11:00 Coffee Break
11:00-12:30 Workshop “Visul unei nopti de (Scoala) de vara: cum te poti imbogati lucrand 2 ore pe zi de acasa, cum slabesti 20 kg in doar 10 zile si cum poti avea un magazin online de succes cat ai zice peste?” – Raluca Radu, Senior Digital Marketing Consultant
12:30-13:00 Coffee Break
13:00-14:30 Workshop Iulian Padurariu, Consultant Marketing The Marks – Title TBA
14:30-15:30 Pranz
16:00-17:00 Q&A cu trainerii zilei si discutii 1 la 1 cu trainerii si participantii
17:00–19:30 Activitati de Team Building
19:30 Cina festiva, networking si discutii libere cu trainerii si colegii de curs
Duminica, 30 August 2015
08:00-09:00 Mic dejun
09:00-10:30 Workshop “Tips & Tricks pentru o strategie reusita de email marketing” – Eugen Potlog, Manager Conectoo. Workshop insights:
- Care sunt factorii de succes in email marketing;
- Care sunt principalele provocari in email marketing;
- Metode de a creste organic o lista de abonati calitativa;
- Cum sa ii faci pe oameni sa deschida email-urile;
- Care sunt practicile recomandate pentru continutul email-urilor si cum sa cresti rata de click;
- Cum sa folosesti corect A/B Testing pentru a optimiza constant rezultatele campaniilor de email marketing;
- Ce este marketing automation si cum poti trimite automat email-uri personalizate in functie de comportamentul utilizatorului
10:30-11:00 Coffee Break
11:00-12:30 Workshop “10 ani de GPeC in intrebari si raspunsuri-cheie pentru oricine activeaza in e-commerce” – Andrei Radu, Founder & CEO GPeC
12:30-13:00 Coffee Break
13:00-14:30 Workshop “In AdWords marimea conteaza” – Cristian Ignat, PPC Marketing Manager 2Parale. Workshop insights:
- Vom discuta despre marimea brandului, marimea concurentei, marimea comenzii, marimea bugetului, marimea ratei de conversie si cum sa fim cat mai eficienti cu campaniile AdWords, YouTube si Facebook Ads.
14:30-15:30 Pranz
16:00-17:00 Q&A cu trainerii zilei si discutii 1 la 1 cu trainerii si participantii
19:30 Cina, networking si discutii libere cu trainerii si colegii de curs
Luni, 31 August 2015
09:00-10:00 Mic Dejun
10:00-11:30 Checkout si ramas-bun colegilor de curs. Acceptam doar imbratisari (nimic lacrimogen :-)), pana la urmatoarea intalnire :-)
IMPORTANT: Doar astazi, 3 august 2015, pana la ora 23:59 te mai poti inscrie la Scoala de Vara GPeC beneficiind de tarife reduse! Formularul de inscriere, precum si informatii despre taxa de participare + orice detalii despre ce am facut si ce facem la Scoala de Vara GPeC, gasesti pe site-ul nostru. Atentie: locurile sunt limitate!
__________________
GPeC 2015 este cel mai important eveniment de e-commerce din Romania, powered by FAN Courier
Sustinut de: AVON, ContentSpeed, DPD Romania, eMAG, Fulfill.ro, Garanti Bank, Microsoft Romania, MiniPrix, New Black, NewsMAN, Orange Romania, paysafecard, Retargeting, SameDay Courier, SEO Power Suite, Visa Romania, Zitec
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Recommended Travel Partner: Paravion.ro
Official Radio: Kiss FM
Limousine Serive: CityLimo
Cu sprijinul: 2Parale, Advanced Ideas, AgileMedia, Alin Dobrin Photo Graphics, Caracteristic, EasyHost, Ecompedia, enRose, Euroweb, EventLink, Hubstore, Marketizator, Saveur, Silkweb, TeaForte, Trusted, WebDigital, ZeList Monitor
Parteneri Media: (AD)Hugger, Agora, Akcees, ANIS, ARIES, Business Days, Business Review, Business Woman, Business24, Cariere, ComunicateDeAfaceri, ComunicateDePresa.ro, Femei in Afaceri, FNTM, Hotnews, HRBExpert, JurnalulDeAfaceri, IQads, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, PRwave, Romania Pozitiva, SEM Days, ShopMania, Smark, SMSLink, SoftBinator, SoftLead, Startups.ro, TechCafe, The Paypers, Ziare.com
Bloggeri parteneri GPeC: Alin Vlad /Anca Duma / Andra Zaharia / Auras Mihai Geambasu / Blogatu.ro / Carmen Albisteanu / Chinezu / Corina Maria Scheianu / Cristina Chipurici / Elena Ciric / Fulvia Meirosu / George Hari Popescu / iYli / Lavinia Biberi / Madalin Blidaru / Olivian Breda / Sabina Cornovac / Sorin Rusi
GPeC 2015 – De 10 ani scriem impreuna Istoria Comertului Electronic Romanesc
————————————————–