Customer Match, Cumpărăinformat, Click4Fashion, zahăr și ulei de la Amazon

Coș de cumpărăturiIată cele mai importante 5 știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile.

Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite, trimiteți-ne un email la adresa echipa@gpec.ro sau un mesaj pe pagina de Facebook sau lăsați un comentariu la finalul articolului.

Vă mulțumim!


Google vrea să vinzi mai mult

Google logoGoogle lansează două instrumente noi pentru cei care-și fac reclamă prin Google Ads: „Customer Match” (asemănător serviciului Custom Audience de pe Facebook) permite clienților să delimiteze audiențele pe baza unor liste de e-mailuri și poate fi folosit și pentru a genera „Audiențe similare”, pentru a atinge noi potențiali clienți pe YouTube sau Gmail; „Universal App Campaigns” permite derularea unor campanii de reclame pentru descărcarea aplicațiilor direct din Google Search, Google Play, You Tube și Google Display Network.

Citește la Hotnews


 

Etichetele nu mai au secrete

Cumpără informatA fost lansat oficial agregatorul național de date de încredere despre produse, Cumpără Informat. Utilizezi aplicația pentru mobil pentru a scana codul de bare al unui produs alimentar sau accesezi site-ul și introduci cifrele codului de bare. Agregatorul va afișa informații despre produsul alimentar scanat. Eticheta electronică este structurată pe următoarele categorii: general, ingrediente, alergeni, nutriție, păstrare, diete, certificare, companie.

TRUSTED.ro a fost prezent la lansare


Vrei modă? Apasă pe mouse!

Click4FashionEchipa din spatele fostului Stilago a lansat Click4Fashion și a avut un partener de nădejde în cei de la ContentSpeed. Se pare că piața de fashion online se aglomerează în România. Oferta Click4Fashion include reduceri de până la 70% în fiecare zi, colecții noi pentru întreaga familie și exclusivități la cele mai bune prețuri. Sunt peste 40.000 de abonați la newsletter, cu obiectivul de a ajunge la 100.000 până la finalul anului. În mai puțin de două luni, au fost înregistrate peste 1.000 de comenzi.

Citiți detalii la Agora


Zahăr, făină și ulei de la Amazon

Amazon EpicerieAmazon.com lansează băcănie online în Franța – Groceries și Beers, Wines and Spirits. Pentru clienții Amazon Prime, livrarea este gratuită. Pentru ceilalți, gratuită dacă valoarea comenzii este de minimum 25 de euro. Partea de băcănie are peste 30.000 de produse în inventar, iar departamentul de vinuri și alcool tare are peste 4.000. Membrii Prime pot opta pentru livrarea automată periodică a unui set esențial de produse (de exemplu, făină și zahăr).

Citiți articolul la Post and Parcel


Plătim tot mai des de pe mobil, cu cardul

mobilPayCirca 30% din totalul plăților online cu cardul realizate de consumatorii români sunt făcute de pe telefoane și tablete cu sisteme de operare smart, față de 20%, rată înregistrată în aceeași perioadă a anului trecut, se arată într-un studiu realizat de NETOPIA mobilPay. Majoritatea lor sunt realizate de pe smartphone-uri și tablete cu sistem de operare Android. Suma medie cheltuită de pe telefon este de 150 de lei.

Detalii, la Refresh.ro