Google amendat, Chanel online, rambursul la putere

Iată cele mai importante 5 știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile. Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite, trimiteți-ne un email la adresa echipa@gpec.ro sau lăsați un comentariu la finalul articolului. Vă mulțumim!


 

Google are bani de dat

Google CEGoogle riscă să primească o amendă de până la 6 miliarde de euro, în urma unor probleme în Europa cu Google Shopping, serviciul cu care utilizatorii pot compara prețurile diferitelor produse online. Compania Google va avea la dispoziţie 10 săptămâni pentru a răspunde acuzaţiilor aduse de CE şi va avea posibilitatea să fie audiată, pentru a-şi susţine punctul de vedere.

Citiți textul integral la Mediafax


 

Chanel te ușurează și online de bani

Coco CrushCHANEL, celebra casă de modă din Franță, intră în e-commerce printr-un parteneriat cu NET-A-PORTER.COM. Din 15 aprilie, o colecție de bijuterii denumită Coco Crush este disponibilă exclusiv în acest magazin online. Timp de 3 săptămâni, bogătanii vor putea cumpăra o colecție de 6 piese gravate. Prețurile merg de la 1.970 la 19.000 de euro. Grăbiți-vă, se dau repede!

Citiți detalii la Harper’s Bazaar


 

Ce ne mai place rambursul…

MillwardBrownPentru al patrulea an consecutiv, Millward Brown face o radiografie a comerțului electronic din România, din care aflăm că, în anul 2014, cumpărătorii online au reprezentat 20,6% din populația adultă din mediul urban. Cele mai utilizate metode de plată au fost rambursul (78% dintre utilizatori) și plata cu cardul (34%).

Citiți restul statisticilor la Ecompedia


 

Numai de pe Instagram nu cumpăram!

instagramInstagram a lansat prima campanie prin care utilizatorii rețelei pot cumpăra un produs online cu un singur click. În loc de un buton „Cumpără”, Instagram va oferi posibilitatea de a face link spre paginile de checkout. Aceste schimbări se vor face gradual, această rețea socială fiind cunoscută pentru precauțiile pe care și le ia de fiecare dată când introduce o schimbare.

Citiți textul integral la AdWeek


 

Facebook vede numai bani, bani, bani…

facebook-paymentsFacebook are planuri mari în domeniul comerțului online, iar aceste acțiuni ar putea să schimbe modul în care cumpărăm online. Cum ar fi dacă ai putea cumpăra ceva la fel de ușor ca și atunci când dai Like la un articol, imagine sau clip video? Luna trecută, FB a introdus posibilitatea de a transfera bani direct din Messenger. Oare în curând vom putea cheltui bani pe FB doar gândindu-ne la acest lucru?

Citiți articolul integral la Techcrunch