GPeC 2017, dădaca Google, FAN Courier și Elefant se extind

GPeC 2017 intră în Blind Early Bird

Early Bird Blind GPeC 2017Până la startul oficial, ai șansa să pre-comanzi biletul tău de acces la GPeC SUMMIT 16-17-18 Mai 2017, București SAU să îți înscrii magazinul online în Competiția GPeC 2017 – totul în “blind”, fără să știi încă cine sunt speakerii pe care i-am pregătit sau care sunt criteriile de evaluare actualizate pentru magazinele online! GPeC SUMMIT este, mai mult decât oricând, axat pe informație relevantă, aplicabilă imediat, fără bla-bla-uri. Cât despre competiție, orice magazin online care își dorește un audit complex al site-ului său atât pentru varianta de desktop, cât și pentru varianta de mobile ar trebui să se înscrie în 2017.

Citiți detalii pe blog-ul GPeC


 

Google are grijă de shopping-ul copiilor din SUA

Google Family LinkGoogle Family Link este o nouă aplicație ce are drept scop supravegherea accesului online al copiilor, inclusiv la servicii de comerț electronic. Cu ajutorul acestei aplicații, părinții se pot asigura că odraslele lor nu accesează conținut nepotrivit și nu stau online mai mult decât este cazul. Soluția aleasă de Google funcționează cât se poate de simplu și se poate dovedi în aceeași măsură eficientă: părinții crează un cont Google pentru copii, iar apoi folosesc aplicația Family Link pentru a le supraveghea activitatea și a le stabili drepturile de acces. Serviciul este disponibil deocamdată numai în SUA, pe bază de invitație.

Citiți detalii la Profit.ro


Google reia „Atelierul digital” în România, pentru tinerii antreprenori

Atelierul-Digital-Guvern-GoogleGoogle reia în România programul Atelierul Digital, în care tineri cu vârste cuprinse între 15 – 30 ani sunt învățați cum să-și construiască propriul business online și să obțină certificarea Google și IAB Europe, recunoscută de angajatorii europeni.

Cursurile sunt organizate gratuit în universități din diferite orașe, în București caravana urmând să ajungă în luna aprilie.

Anul trecut au participat la acest program 11.000 de studenți din 33 orașe.

Citiți detalii la Atelierul Digital


FAN Courier investește 8,5 milioane euro într-un depozit

hub central fan courier fotoFAN Courier va investi 8,5 milioane de euro în extinderea actualului depozit de la Ștefăneștii de Jos, lucrările urmând să fie finalizate în cursul anului viitor. Estimările FAN Courier arată că investiția totală în noul depozit, care va avea două benzi de sortare, se va apropia de 7 milioane de euro, la care se adaugă aproximativ 1,5 milioane de euro investiția în teren. Noul depozit va susține creșterea afacerilor FAN Courier în următorii ani, pe fondul avansului pieței de comerț electronic. Compania deservește peste 40.000 de clienți, majoritatea persoane juridice, cu ajutorul unei echipe formate din peste 5.000 de colaboratori și al unei flote auto de peste 3.200 de autovehicule.

Citiți detalii la Profit.ro


 

Elefant.ro se extinde în mai multe orașe

elefant.ro-investii-gpec-stirile-saptamanii-in-ecommerceMagazinul online Elefant.ro va deschide încă 12 puncte de livrare a comenzilor în acest an, dintre care jumătate în Bucureşti, şi va ajunge la 42 de puncte de livrare la finalul anului. Pe lângă cele şase noi puncte din Bucureşti, Elefant va deschide noi puncte de livrare în Iaşi, Piatra Neamţ, Suceava, Piteşti, Târgu Mureş şi Hunedoara.

După deschiderea noilor puncte de livrare, reţeaua de pick-up point-uri Elefant va ajunge până la finalul anului la 42 de puncte de livrare în 23 de oraşe din ţară, dintre care 18 în Bucureşti.

Citiți detalii la Digi24