Înscrieri la GPeC Summit, Google Shopping Ads, Ecomjobs.ro, Facebook și magazinele online

Comerț electronic știrile săptămâniiIată cele mai importante 5 știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile.

Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite, trimiteți-ne un email la adresa echipa@gpec.ro sau un mesaj pe pagina de Facebook sau lăsați un comentariu la finalul articolului.

Vă mulțumim!


Pe locuri, fiți gata, #GPeCSummit 10 ani!

Oli GardnerAm început înscrierile la Summit-ul GPeC din 24 noiembrie 2015. Va fi o ediție extraordinară, numai judecând după numele primilor patru speakeri anunțați, toți pentru prima oară în România: Oli Gardner (Co-fondator Unbounce), Larry Kim (Fondator WordStream), Brian Massey (Fondator Conversion Sciences) şi Viljo Vabrit (CEO ConversionXL Agency). Locurile sunt limitate și ar fi bine să-ți rezervi unul chiar de acum.

Detalii sunt chiar aici, pe blog-ul GPeC


 

Vacanțele offline se rezervă pe mobil

Vacanțe pe mobilCâteva concluzii ale studiului realizat de Vola.ro: în perioada ianuarie-septembrie 2014, 18% dintre utilizatori foloseau mobilul pentru a-și planifica o călătorie și 7% apelau la tabletă; căutările de vacanțe de pe dispozitive mobile au ajuns la peste 47%; peste 64% dintre cei care au cumpărat produse turistice au ales să plătească online cu cardul.

Citiți despre studiu la Profit.ro

 


Click pe clip!

Youtube Shopping AdsYoutube a introdus Shopping Ads și în curând vei putea cumpăra aproape orice accesoriu observi în clipurile video. Când vei viziona un clip, vei remarca icon-urile din dreapta sus. Când vei da click pe ele, se vor activa Card-urile informaționale și un nou click pe ele te va duce la site-ul magazinului online respectiv. Sistemul va fi similar lui Google Shopping, cu targetare pe context și public, în așa fel încât să vezi numai reclamele relevante pentru tine.

Află mai multe de la Techcrunch


Cum se descurcă magazinele pe Facebook

ZoomsphereTRUSTED.ro a analizat paginile de Facebook a 188 de magazine online din România, cu ajutorul instrumentului autohton ZoomSphere. Acest studiu analizează pagini de Facebook din e-commerce, care în total adună în jur de 6,4 milioane de like-uri, cu o medie de 30.000 de utilizatori români pe magazin. Media interacțiunilor pentru o postare este de aproximativ 1.000 pentru magazinele mari, cca 500 pentru magazine medii și în jur de 200 pentru cele mici.

Detalii despre acest studiu, pe blog-ul TRUSTED


Job-urile din e-commerce au un nou nume

Lavinia Biberi Ecomjobs-roLavinia Biberi și Ciprian Drăgoi au lansat Ecomjobs.ro, un portal pentru anunțurile de posturi în comerțul electronic din România. Noul site își propune să fie locul de întâlnire dintre cei interesați să lucreze în domeniu și managerii de magazine online care sunt în căutarea de colaboratori în acest domeniu – full time, part-time sau activități izolate.  Deocamdată, există pe site job-uri din: management, programare, PR& marketing, CRO, editare, design, vânzări, administrare Web, SEO și logistică.

Wall-street.ro știe mai multe despre acest proiect