Statistici 2016, campanii online de sărbători, bugetul de cadouri al românilor
2016, un an bogat în e-commerce-ul românesc
Conform estimărilor GPeC, anul 2016 se va încheia cu 1,7 – 1,8 miliarde de euro pentru e-tail-ul românesc (excluzând servicii, bilete de avion, vacanțe, plăți de facturi etc.), în creștere față de anul trecut când bilanțul era cuprins între 1,3 și 1,4 miliarde de euro. Urmează informații detaliate pe blog-ul GPeC, deci fiți pe fază pentru a afla primii cum ne-am descurcat în comerțul electronic românesc anul acesta!
Magazinele din TRUSTED.ro au pornit campaniile de sărbători
De ceva timp, magazinele online din România au dat drumul campaniilor de sărbători. Fie că este vorba despre produse exclusive sau oferte speciale la produsele deja existente în stoc, site-urile de comerț electronic s-au străduit să ofere lucruri deosebite clienților. TRUSTED.ro a dat o raită prin magazinele online care dețin Marca de Încredere și a scris pe blog despre ce a găsit. Articolul va fi actualizat permanent cu unele informații despre progresul campaniilor.
Amazon GO: magazinul fără case de marcat
Amazon și-a anunțat planurile pentru un nou tip de magazin fizic, denumit Amazon Go. Conceptul presupune absența unor elemente-cheie care caracterizează un supermarket tipic: casieri, case de marcat, cozi; în locul acestora, clientul va adăuga într-un coș digital produsele dorite, prin intermediul unei aplicații (intitulată tot Amazon Go), iar la plecarea din magazin Amazon îl va factura automat pentru acestea.
Crește bugetul de cadouri al românilor
Peste 90% dintre internauţii români vor să cumpere cadourile de Crăciun online, cu un buget mediu de 190 euro, potrivit unui studiu realizat la nivel european de DPD Group. Bugetul conaţionalilor este identic cu cel al belgienilor şi dublu faţă de cât şi-au propus croaţii să cheltuiască. Dintre cele 21 de ţări analizate, România se află la jumătatea clasamentului, după suma medie pe care vor să o cheltuiască online pe cadourile de Crăciun. Țara noastră devansează, astfel, state cu economii mai puternice şi e-commerce mult mai dezvoltat, precum Olanda, Polonia, Portugalia sau Ungaria.
Știți ce este „cocovan”?
Potrivit căutărilor de pe Google, iată cele mai importante evenimente din România anului 2016: Campionatul European de Fotbal, bacalaureatul, evaluarea națională, Jocurile Olimpice de la Rio, Black Friday 2016, admiterea la liceu, România-Polonia, Brexit, alegerile din SUA, cutremurul. La rețete de bucătorie, românii au căutat destul de mult „cocovan”, adică transcrierea fonetică a preparatului francez „coq au vin”. Listele au fost create utilizând combinat mai multe servicii și instrumente care ne oferă o imagine detaliată asupra trendurilor de căutare la nivel global și regional.
Acestea sunt cele mai importante știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile.
Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite,
trimiteți-ne un email la adresa echipa (@) gpec.ro sau lăsați un comentariu mai jos.
Vă mulțumim!