Cum e să fii angajat la un magazin online și Facebook Marketplace
Cum e să fii angajat în eCommerce
Echipa eComJobs a început o serie de reportaje în care vizitează sediul magazinelor online din România. În primul episod, echipa merge la magazinului online de cadouri de lux Borealy.ro pentru a afla ce îi unește pe angajați, dar și cum e să lucrezi în comerțul online. Citește reportajul complet pe www.ecomjobs.ro.
În China, comerțul online ajunge în mediul rural
426 de fermieri locali din China au început să vândă produse agro-alimentare prin intermediul unei platforme dezvoltată de Alibaba.com și finanțată de Guvernul de la Beijing. Investițiile statului se ridică la 267 milioane de dolari. Mai multe detalii pe www.business24.ro.
Facebook lansează serviciul Marketplace
Facebook face un nou pas către ecommerce și lansează Facebook Marketplace în SUA, Marea Britanie, Australia și Noua Zeelandă. Noul serviciu îi ajută pe utilizatori să vândă și să cumpere produse listate de către comunitatea locală. Mai multe detalii pe newsroom.fb.com.
În România prinde remarketing-ul dinamic
RTB House, o companie poloneză specializată în publicitatea online, a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 7 milioane de euro. „În general, campaniile pe care le avem cu clienții noștri nu sunt campanii punctuale pentru un anumit eveniment, ci sunt campanii continue, care pot avea ajustări în funcție de scopul clientului într-o anumită perioadă. Clienții noștri sunt în general site-urile medii și mari care activează în zona de comerț online”, spune Cătălin Emilian în acest articol pe www.profit.ro.
Aplicațiile mobile de socializare sunt cele mai populare
Potrivit studiului „2016 Mobile App Report”, aplicațiile de mobil ale magazinelor online nu sunt foarte populare, acestea nu se regăsesc în top 10 cele mai vizitate aplicații. Majoritatea consumatorilor utilizează mobilul pentru rețelele de socializare. Mai multe detalii găsiți pe Ecompedia.ro.
Acestea sunt cele mai importante știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile.
Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite, trimiteți-ne un email la adresa echipa (@) gpec.ro sau lăsați un comentariu mai jos.
Vă mulțumim!