Importanța transportului și start-up-ul românesc TwoTap

Delivery personTransportul face diferența 

Potrivit unui studiu denumit „Differentiating Delivery: How to Win the eCommerce Battle”, realizat pe 1100 de magazine mici și mijlocii din 10 țări diferite de pe 5 continente, transportul este în continuare un factor foarte important pentru consumatori. 26% dintre magazine au menționat că folosesc cel puțin trei firme de curierat pentru a asigura cel mai bun preț și pentru a minimiza numărul pachetelor pierdute, scrie e-commercefacts.com.

Two-Tap-Razvan-Roman-Radu-Spineanu-stirile-saptamanii-ecommerce-gpec-2016-fotoRomânii reinventează e-commerce-ul

Doi români au lansat un tool denumit TwoTap, prin care utilizatorii pot cumpăra un produs direct din site-ul de afiliere (blog sau publicație online). Razvan Roman și Radu Spineanu au pus bazele acestui proiect în SUA la începutul anului 2013, pornind de la idee că „link-urile nu reprezintă viitorul în afiliere”. Unul dintre cei doi fondatori, Radu Spineanu, a lucrat în România la compania 2 Parale (astăzi 2Performant),  prima platformă de marketing afiliat din România. Mai multe detalii în articolul de pe techinasia.com.

Consumatori, date private și magazine online 

Printre dezavantajele un sistem omnichannel se numără și partea legată de datele private ale utilizatorilor. 60% dintre consumatori nu vor ca informațiile din offline și cele din online să fie adunate în același loc de către retaileri. Cel puțin acestea sunt concluziile unui studiu realizat pe 1674 de consumatori din SUA și UK de către Periscope. Studiul poate fi descărcat de pe www.periscope-solutions.com.

Blog-ul nu e la modă în comerțul electronic

Un studiu DWF – Digital WorkForce realizat pe un eșantion de 3.000 magazine online arată că doar 1 din 12 a implementat un blog în cadrul platformei de e-commerce. Mulți antreprenori neglijează importanța conținutului introdus pe blog, povestește Sorin Draghici în acest interviu publicat de Business24.

PE SCURT


Acestea sunt cele mai importante știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile. Vezi acum și articolul de săptămâna trecută! 

Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite, trimiteți-ne un email la adresa echipa (@) gpec.ro sau lăsați un comentariu mai jos.

Vă mulțumim!