Noua interfață Facebook Ads Manager și ghidul Facebook Story-ului perfect

New Facebook Ads managerFacebook a lansat o nouă interfață Ads Manager. Facebook a anunțat săptămâna trecută că a schimbat interfața Ads Manager pentru o navigare mai simplă și un design mai curat, care să permită gestionarea rapidă a campaniilor. Noua bară de navigare a fost gândită pentru a evidenția mai bine rapoartele și tool-urile care analizează performanța campaniilor. În plus, Facebook oferă o nouă strategie de bidding, cost cap, prin care marketerii pot eficientiza atât costurile, cât și rezultatele campaniilor lor. Compania a anunțat că va actualiza anul acesta și platforma Business Manager.


Facebook Story GuideFacebook a realizat ghidul Story-ului perfect. Din Social Media Today aflăm că 1.25 de miliarde de oameni folosesc Story-ul în fiecare zi. Mark Zuckerberg spune că este forma de comunicare online care înregistrează cea mai rapidă creștere în rândul utilizatorilor. tory-ul ar trebui să facă deja parte din strategia oricărui social media marketer, iar Facebook tocmai a publicat un raport care analizează elementele-cheie ale unui Story de succes pentru brand-uri.


Amazon atinge cota de 1000 miliarde dolariAmazon își închide marketplace-ul din China. Amazon.cn își retrage serviciile de pe piața chineză începând din 18 iulie. Cel mai mare retailer online a încercat să concureze cu giganții asiatici JD și Alibaba oferind garanția produselor originale și de calitate, dar a fost depășit la capitolul livrare rapidă. TechCrunch scrie că Amazon se va focaliza de acum pe comerț cross-border în regiune.


Cum îți pregătești magazinul online pentru vânzările din perioada marilor sărbători de peste an. 10 sfaturi practice de la Doina Vîlceanu despre cum să rulezi promoții online pentru a-ți spori vânzările: de la cum îți pregătești site-ul, la cum îți promovezi reducerile. Citește pe larg în comunicatul de la Start-Up.ro.


Online marketplacePlatformele de marketplace: punctul de intrare cel mai rapid în e-commerceZiarul Financiar scrie că platformele online de tip marketplace oferă vânzătorilor mici posibilitatea să-şi pornească afacerile fără investiții financiare prea mari. În același timp, ele pot fi un prim pas în dezvoltarea ulterioară spre propriul spațiu de vânzare, pe măsură ce își creează o bază de clienți.


În fiecare săptămână publicăm noutățile din industrie, pe blog și pe mail. Selectăm doar știrile care aduc informație, povești și sfaturi de creștere în business, special pentru comunitatea GPeC. Hai și tu în cea mai frumoasă comunitate de e-commerce din România!