Știrile săptămânii: magazine online noi, viitorul comerțului electronic, Amazon Fashion

ecommerce generalIată cele mai importante 5 știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile.

Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite, trimiteți-ne un email la adresa echipa@gpec.ro  sau lăsați un comentariu la finalul articolului.

Vă mulțumim!


Cum arată viitorul comerțului electronic

1-stirile-gpec-viitorul-comertului-online-fotoViitorul sună bine, iar acest lucru poate fi observat în infograficul publicat pe Ecompedia: The Future of eCommerce. Câteva informații prezentate aici: aproximativ 400 de milioane de pachete Amazon din America de Nord vor putea fi livrate cu dronele; potrivit unui studiu 62% dintre utilizatori decid să cumpere dacă află că îl pot face retur la un magazin; peste 1,2 miliarde de oameni accesează Internetul pe dispozitive mobile, iar un număr tot mai mare dintre aceștia folosesc telefonul pentru a cumpăra sau a se informa despre produse.


Oysho, Uterqüe și Sephora, intră pe piața online

2-stirile-gpec-magazin-online-sephoraTrei branduri internaționale și-au deschis magazine online în România în ultimele 7 zile. Oysho și Sephora aveau de mult timp magazine fizice în mall-urile din țară, dar au făcut și pasul către online. În plus, magazinul Sephora este lansat pe platforma partenerilor noștri de la ContentSpeed.

Uterqüe este nou pe piață, dar va fi prezent doar în online. Astfel, România se alătură țărilor în care sunt găzduite platforme online pentru toate mărcile Inditex – ZARA, PULL & BEAR, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home și Uterqüe.


 

Un nou supermarket online la orizont

3-stirile-gpec-kaufland-onlineKaufland Romania pune accent pe strategia omni-channel și anunță că va deschide un magazin online până în anul 2017.  Departament de vânzări online va funcționa sub umbrela Kaufland Omnichannel International GmbH, iar compania va utiliza echipamente logistice proprii.   Kaufland se va alătura marilor retaileri prezenți deja pe piața online din România, alături de Cora, Carrefour, Metro și Mega Image. Mai multe detalii găsiți pe site-ul www.magazinulprogresiv.ro.


Amazon anunță propriul brand de fashion

4-stirile-gpec-amazon-fashion-fotoGigantul online Amazon se apucă serios de fashion și dorește să lanseze propria marcă de îmbrăcăminte. Mișcarea apare ca un răspuns la faptul că multe brand-uri aleg să nu vândă pe platforma Amazon. Mai multe detalii despre subiect pe www.e-commercefacts.com.


 

Apple Pay ajunge în China

5-stirile-gpec-mobile-china-apple-payApple Pay se lansează în China și se alătura următoarelor țări în care este disponibil acest serviciu de plată cu ajutorul telefonului: SUA, Marea Britanie, Canada și Australia. Piața mobile din China este foarte dezvoltată, astfel în iunie 2015 era înregistrate aproximativ 600 milioane de dispozitive mobile, dintre care 276 milioane erau folosite pentru plată offline. Mai multe detalii pe www.dailymail.co.uk.