Știrile săptămânii: noul curs GPeC, Cora în online, țăranii chinezi la școala Alibaba

E-commerce-plata-cardIată cele mai importante 5 știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile.

Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite, trimiteți-ne un email la adresa echipa@gpec.ro  sau lăsați un comentariu la finalul articolului.

Vă mulțumim!


Curs E-Commerce DallesGO şi GPeC: a treia ediţie

GPeC te invită la a treia ediţie a Cursului de Iniţiere în E-Commerce organizat în parteneriat cu DallesGO. Raluca Radu (Digital Marketing Consultant & Country Manager Answear România) şi Andrei Radu (CEO & Founder GPeC) ţi-au pregătit un training intensiv ce îşi propune să atingă toate punctele care ţin de lansarea şi creşterea unui magazin online. Training-ul începe pe data de 2 martie şi dura 12 săptămâni, în perioada martie – mai 2016.

Detalii sunt pe blog-ul GPeC


Cora deschide magazin virtual

Cora, deschide un magazin online și intră astfel pe piaţa hipermarketurilor virtuale, alături de Carrefour. Este o premieră pentru retailul românesc ca toate produsele din hipermarketuri să poată fi achiziționate și pe Internet. Practic, hipermarketul virtual Cora este o copie a celui clasic. Pentru început, magazinul virtual va avea peste 30.000 de produse, urmând ca până la sfârșitul anului să fie disponibile spre vânzare, online, peste 50.000 de produse.

Detalii la Economica.net

 


Banii înapoi pe bilet? Nu și online!

Potrivit legislației, biletele la spectacole nu pot fi returnate. Clientul are dreptul să returneze biletul doar dacă este vorba despre un bilet sau o rezervare pentru un spectacol care nu are stabilite data sau locul (pre-comandă). Teoretic însă, banii pe bilet trebuie returnați dacă spectacolul este anulat. Găsiți pe blogul TRUSTED și alte informații de la evenimentul organizat de Centrul European al Consumatorilor Romania – ECC Romania.


 

S-a dat liber plângerilor europene

Pe 15 februarie, Comisia Europeană a dat undă verde platformei ODR (Online Dispute Resolution – Soluționarea online a litigiilor), care are drept scop oferirea unui spaţiu virtual în care consumatorii şi companiile îşi pot înregistra plângerile şi îşi pot rezolva disputele domestice şi trasfrontaliere (atâta timp cât ambele părţi fac parte din Uniunea Europeană). Clientul înregistrează o plângere care ajunge la comerciantul relevant, iar acesta propune o rezolvare alternativă a disputei (ADR); odată acceptată de client respectiva rezolvare, ea va ajunge via ODR la ADR-ul cu pricina, care rezolvă plângerea în 90 de zile.

Detalii sunt la Ecompedia


 

Țăranii chinezi la shopping

Locuitorii din China rurală sunt instruiți de Alibaba despre cum pot cumpăra produse online. Mai puțin de 10% din profiturile gigantului comercial chinez vin de la sate, motiv serios pentru retailer-ul online să se implice. Alibaba a anunțat că va investi peste 1,6 miliarde de dolari în următorii 3-5 ani pentru a pune la punct 100.000 de centre de service rurale în toată China. Până acum, Alibaba a deschis 12.000 de centre. La aceste puncte de instruire, țăranii chinezi învață cum să plaseze o comandă, își preiau pachetele, iar unii dintre ei au început chiar mici afaceri online.

Detalii la Wired.com