Marketplace-urile cele mai mari din Europa, cum funcționează Feedback.Trusted.ro, cumpărătorii vor livrare a doua zi

Care sunt marketplace-urile de top din Europa (inclusiv din România)

Practicalecommerce.com a făcut un clasament al celor mai mari marketplace-uri la nivel mondial, împărțindu-le pe continentele de origine. Bineînțeles, din top nu lipsesc Amazon, Alibaba, AliExpress, eBay și JD.com. Țara noastră este reprezentată prin Cel.ro, eMag și Okazii. Descoperiți mai jos care sunt cele mai mari nume în domeniul online al marketplace-urilor europene.

  • Allegro.pl este cel mai mare marketplace din Polonia, cu peste 15 milioane de clienți și vânzări de 70 milioane de produse/lună.
  • Cel.ro vinde peste 50.000 de produse la 500.000 de clienți, iar comercianții se pot înscrie gratuit în sistemul lansat recent.
  • eMag.ro este cel mai mare site de e-commerce din România, cu mii de clienți zilnic, în care comercianții se pot înscrie gratuit.
  • Fnac.com (Franța) vinde produse variate, are și magazine fizice și oferă o experiență de cumparare omnichannel.
  • Okazii.ro vinde peste 3.000 de produse zilnic și are 3 milioane de vizitatori/lună.
  • Tesco.com (Marea Britanie) aparține lanțului de supermaket-uri Tesco.
  • Zalando.com (Germania) s-a extins în mai multe țări de pe continent, are peste 22 de milioane de clienți și vinde peste 250.000 de produse, de la 2.000 de brand-uri.

→ Citește detalii la Ecompedia


VIDEO > Cum funcționează sistemul „Opinii de Încredere” de la TRUSTED.ro

OPINII DE ÎNCREDERE este un sistem dezvoltat și garantat de TRUSTED.RO, care gestionează obiectiv feedback-ul cumpărătorilor verificați și publică o notă medie a magazinelor online.

Urmăriți acest video explicativ despre cum funcționează sistemul Feedback.TRUSTED.ro:


→ Citește detalii la Feedback.Trusted.ro


Livrările a doua zi cresc cu 50% în rândul comercianților din Europa

24% dintre comercianții cu amănuntul Top500 din SEE oferă acum livrarea a doua zi, comparativ cu 16% în anul precedent.

Marea Britanie rămâne în mod semnificativ în fața mediei europene, cu 45% dintre comercianți care oferă în prezent acest serviciu. Este vorba de 25% mai mult față de cifra de anul trecut.

Cu toate acestea, în Franța și Olanda se înregistrează salturi semnificative, de la 6% la 16%. În Belgia, cifra a crescut de la 3 la 14%, în timp ce în Germania a crescut de la 4 la 13%.

→ Citește detalii la Internet Retailing


5 sfaturi psihologice pentru a-ți îmbunătăți marketing-ul prin conținut

Este puțin probabil că va trebui să aplicați fiecare sfat la fiecare proiect, dar să aveți în vedere aceste modele, este probabil să vă fie utile atunci când doriți să creați conținut care convertește.

1. Fluență cognitivă

Numărul de micro-decizii luate pe parcursul zilei este uimitor. Drept urmare, oamenii preferă să consume un conținut simplu și să evite inconștient informațiile care par complicate. Aceasta este fluența cognitivă.

2. Dovada socială

Gândiți-vă la obiceiurile personale de cumpărături online. Încercați să vă bazați strict pe site-ul unui comerciant pentru informații? Sau întrebați prietenii și familia pentru recomandări? Sau citiți o grămadă de recenzii înainte de a efectua o achiziție? Verificați social pentru opinii sau evaluări?

3. Teoria seturilor perceptuale

Dacă ați căutat, fără să vă dați seama, un buton într-un landing page, ați experimentat teoria seturilor perceptuale. Te aștepți să vezi ceva, deci te uiți la el. Curiozitatea te conduce adesea pe o cale anume până când îți vei satisface curiozitatea.

4. Modele de convingere

Motivația și capacitatea sunt două influențe majore pentru cumpărători și sunt esențiale pentru crearea unui conținut eficient. Pentru a motiva oamenii, conținutul dvs. trebuie să conțină mesaje puternice și relevante. De asemenea, mesajele trebuie să fie ușor de înțeles – acest lucru se leagă de principiul fluenței cognitive și al teoriei seturilor perceptuale.

5. Psihologia culorii

Studiile recente sugerează că oamenii judecă un produs nou în 90 de secunde de la vizualizare – până la 90% din această evaluare se bazează pe culoare. Culoarea este un aspect important pentru marketerii de conținut. Nuanțele de albastru vă pot ajuta să oferiți încredere și să obțineți loialitate de la cumpărători. Această interpretare depășește granițele geografice. Roșul comunică energia și pasiunea, în timp ce galbenul poate comunica atât avertismente, cât și optimismul.

→ Citește detalii la Content Marketing Institute


Comercianții europeni renunță la Like-urile de pe site-urile lor

RetailX a constatat, în raportul său anual IREU Top500, că proporția comercianților din SEE care oferă posibilitatea clienților de a da like la produsele de pe site-uri lor a scăzut cu 25% (adică la 17%, de la 22% anul trecut).

Irlanda, Belgia, Olanda și Danemarca au înregistrat scăderi deosebit de semnificative (mai puțin cu 42, 40, 23 și respectiv 23%.) Cu toate acestea, în Grecia, Ungaria și Portugalia, proporția a crescut cu 25, 7 și respectiv 1%.

→ Citește detalii la Internet Retailing