Școala de Vară GPeC 2018: Învață să-ți optimizezi bugetul în Google Ads cu Dragoș Smeu!
Niciodată nu este prea târziu sau, în acest caz, prea devreme pentru a învăța Google Ads. De aceea, Dragoș Smeu îți dă întâlnire la Școala de Vară GPeC 2018 vineri (24 august), de la ora 9, la cursul de optimizare a bugetului în Google AdWords.
Dragoș promite 90 de minute de discuții și dezbateri aplicate, cu exemple concrete despre abordarea campaniilor de performance media și despre indicatorii de creștere pe care ar trebui să îi urmărești pentru optimizarea bugetului în Google Ads. Cursul va aborda problemele și nevoile participanților, astfel încât, la final, fiecare să poată lua decizii personalizate și aplicabile pentru a obține cele mai bune rezultate.
„Vom vorbi mult despre optimizare, dar nu în ideea de restrângere a bugetelor și a numărului de vizitatori care interacționează cu tine, ci mai degrabă despre cum optimizezi anumite strategii și un anumit buget pentru a fi reinvestit fie în campaniile care aduc cele mai bune rezultate, fie în oportunități noi pe care nu le-ai încercat până acum și îți pot aduce rezultate foarte bune.”
Dragoș Smeu este General Manager și trainer la Mavericks. El are o experiență de peste 8 ani de în performance media și marketing online și este trainer certificat Google. Până acum a investit bugete de peste 2 milioane de euro în campanii de performance pentru peste 200 de clienți din peste 120 de domenii diferite de activitate: de la magazine online de cărți, fashion sau agricultură, până la B2B sau platforme online din industria berii, beauty sau FMCG.
La Școala de Vară GPeC 2018, participanții sunt așteptați în fiecare zi, de dimineață până la prânz, la un total de 12 workshop-uri x 90 minute fiecare. Asta înseamnă 18 ore de conținut intensiv de comerț electronic și marketing online – totul axat pe “tips & tricks” și exemple concrete de la cei mai buni specialiști practicieni din domeniu:
Growth Hacking Strategies in E-Commerce (Valentin Radu, CEO Omniconvert)
Google Analytics (Liviu Taloi, Co-Founder ECOMpedia)
Online Marketing (Raluca Radu, Founder MTH Digital & Country Manager ANSWEAR.ro)
User Experience & Conversion Rate Optimization (Andrei Radu, CEO & Founder GPeC)
Business Strategy, Mangement & Investment (Sergiu Neguț, Co-Founder Fintech OS & Associate Dean Maastricht School of Management Romania)
Google Ads (Dragoș Smeu, General Manager Mavericks)
Ultimate SEO Tips & Tricks (Mihai Vînătoru, Managing Partner DWF)
Content Marketing in E-Commerce (Horia Neagu, Founder Napoleon Digital)
Social Media Presence for E-Commerce (Marian Hurducaș, Founder Necktie Agency)
Delivery Options for Growth (Roxana Magopeț, Marketing Manager FAN Courier)
Legal To Do’s in E-Commerce (Bogdan Manolea, Co-Founder TRUSTED.ro)
Wrapping Up (sesiune practică) – What You Learned and can Apply Immediately
Nu te-ai înscris deja? Încă o mai poți face până pe 17 august 2018, în limita locurilor disponibile.
Prețurile variază în funcție de pachetul de cazare ales, astfel: 2.549 lei + TVA/persoană/sejur (cazare în regim Double) sau 3.049 lei + TVA/persoană/sejur (cazare în regim Single).
Informații detaliate, agenda completă pe zile și pe ore, precum și formularul de înscriere la Școala de Vară GPeC pot fi regăsite pe website-ul nostru.
GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour
Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
Eveniment susținut de: ALTEX, Bringo, Credius, DHL, DPD România, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GLS, GTS, Mastercard, New Black, RTB House, Sephora
Cu sprijinul: adLemonade, 2Performant, Blugento, Business Club, Canopy,CasaDeTraduceri, ContentSpeed, ECOMpedia, enRose, GoMag, Infinity Trophy,Netlogiq, Omniconvert, Presta.ro, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist
Epic Comfort by: Mobexpert
Radioul Oficial: Kiss FM
Limousine Service: City Limo
Official car: Alfa Romeo
Parteneri media principali: Business Review, Wall-Street & ecomTEAM
Mândri să fim susținuți de:
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews,Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR,TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta
Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin