Magazinele vor plăti returul, livrări cu scuterul electric, ce să postezi pe Instagram
Comercianții online vor plăti transportul la retur
Vânzătorii vor trebui să suporte toate costurile de transport pentru produsul considerat defect și returnat de către client, prevede un proiect de lege care urmează a fi adoptat de Parlament. De asemenea, aleșii au dorit să prevadă în mod cât mai clar că produsul care înlocuiește produsul defect va beneficia de un nou termen de garanție de 2 ani, care curge de la data preschimbării produsului, și anume în baza garanției legale de conformitate, adică respectând cu exactitate specificațiile tehnice ale produsului vândut inițial.
După votul final din Parlament, proiectul va fi transmis spre adoptare președintelui Iohannis, urmând ca abia apoi să intre în vigoare.
→ Citiți la Profit.ro
Principii de marketing pentru a crea o „chimie” cu clienții voștri
Căutați modalități de a construi relații mai puternice cu clienții voștri? Doriți să creați un site și să stabiliți o strategie de marketing care să-i facă să se îndrăgostească total de brand-ul vostru?
Puteți folosi aceste tactici:
- Atingeți-le coarda sensibilă
- Stabiliți-vă valorile
- Concentrați-vă pe sentimentele lor
- Arătați că țineți la ei
- Împăcați-vă cu ei sau despărțiți-vă de ei
- Respectați-le prietenii
- Faceți-i să se simtă speciali
- A sharui înseamnă a fi atent
- Fiți personali cu ei
→ Consultați infograficul de la Social Media Today
Livrarea e permisă de încuietoarea inteligentă sau se face cu tricicleta electrică
> Albert Heijn testează yala inteligentă
Lanțul de magazine olandez Albert Heijn experimentează în prezent un sistem de yală inteligentă, astfel încât legumele și fructele să poată fi livrate direct în frigiderul clienților când aceștia nu sunt acasă – bineînțeles, cu acceptul lor explicit.
> Chiquelle permite clienților să încerce haine prin AR
Chiquelle va introduce o aplicație de AR pentru clienții săi din Europa. Împreună cu compania Figuratic, compania va lansa o experiență virtuală de shopping bazată pe tehnologii AR și 3D. Noile tehnologii vor fi accesibile în septembrie, aplicația urmând a fi conectată la majoritatea articolelor disponibile în magazin.
> DPD Germania livrează produse cu scutere electrice
DPD Germania folosește 8 scutere electrice pentru a livra produse în centrele marilor orașe – Berlin, Hamburg și Koln. Sistemul ajută compania de curierat să economisească atât timp, cât și bani.
→ Citiți despre toate tendințele la Wall-Street.ro
Studiu Champaigns: Vara, vânzările de articole fashion scad cu 25-30%
În timpul verii, vânzările pe nișa de fashion & lifestyle tind să scadă cu 25-30%, dat fiind faptul că românii preferă să investească în vacanțe, arată o analiză realizată de Champaigns, agenție de performance marketing dedicată magazinelor online de fashion și lifestyle.
În această perioadă, în topul preferințelor din coșul de cumpărături al românilor se află rochiile, sandalele, espadrilele și papucii. Liderii cumpărăturilor online sunt femeile cu vârste curprinse între 30-50 de ani. Valoarea coșului de cumpărături este estimată la 250 de lei.
→ Citiți la Forbes.ro
Ce să postați pe Instagram: 20 de idei pentru a vă alimenta constant feed-ul
Generarea unui flux continuu de conținut poate fi dificilă pe Instagram, mai ales când aflăm din cercetările de la Buffer că trebuie să postăm de cel puțin 1,5 ori pe zi (sau de 3 ori pe o perioadă de două zile). Vestea bună, totuși, este că există numeroase modalități de a aborda canalul Instagram pentru a vă menține feed-ul proaspăt și pentru a-i motiva pe cei care vă urmăresc.
Aruncați o privire la un articol despre ceea ce puteți posta pe Instagram, cu idei și exemple pe care le puteți adapta pentru propria afacere, dar și câteva ponturi despre cum puteți crea un program de publicare pe o perioadă mai lungă.
→ Citiți la Shopify.com