Ricardo Tayar, CEO & Co-Fondator Flat 101: “If you really know about the user’s motivation to buy from you, you have the core.”
Pentru a se menține relevant pentru clienți, un business trebuie să se adapteze la dinamica userilor. Co-Fondatorul și
CEO-ul Flat 101, Ricardo Tayar, a stat de vorbă cu reporterul nostru oficial, Gabriela Bejan, în cadrul #GPeCSummit Mai 2018 unde ne-a povestit despre cum să construiești o relație de încredere cu clienții. Pentru mai multe detalii despre cum să îți crești rata de conversie și cum să îți construiești un nume pe piață, urmărește interviul de mai jos.
Câteva idei extrase din interviu:
- În e-commerce totul trebuie testat, mai ales când te afli la început. Ricardo e de părere că în acest mediu de business trebuie să fii dinamic și să evoluezi constant ca să rămâi relevant pentru client.
- Ca să fii sigur că livrezi tot ce e mai bun pentru clienți, este bine ca întotdeauna să îți studiezi deciziile și elementele pe care le aduci business-ului tău.
- În analiza datelor, un lucru important (și uneori trecut cu vederea) este segmentarea datelor în funcție de diverse categorii (cum ar fi, de exemplu, sursa traficului). Ricardo este de părere că analiza datelor trebuie să meargă mai departe de metricii uzuali.
- La început de drum, este bine ca testele a/b să fie aplicate pe elemente cât mai simple, de pildă culoarea butonului de Call-To-Action, sau poate chiar descrierile produselor.
- Metode mai complexe, precum testarea unei metode de plată online diferite, sunt metode ce aduc dificultăți magazinelor online deoarece necesită resurse care poate pot fi investite mai eficient altundeva.
- Cele mai importante elemente de care să ții cont în Analytics:
- Segmente diferite de date pentru device-uri mobile și pentru desktop
- Analiza surselor traficului
- Tool-ul Events din Google Analytics, ca să știi dacă măsori date relevante business-ului tău.
- În Spania, rata medie de conversie este de aproximativ 1%.
- Ca să vinzi, e necesar să construiești o relație cu clientul bazată pe încredere. Magazinele care aduc cataloage online organizate pe ani, au rate de conversie mai ridicate.
„You need to build trust in your users. And that is not something you will do in a few months. You need to push and you need to work hard.”
- Ca să construiești încredere, e nevoie de muncă grea și dedicare. E nevoie să stabilești o relație cu clienții și să-ți construiești un nume pe piață, iar acest proces va dura mai mult de „câteva luni”.
- Elementul de bază este să înțelegi ce oferă produsul tău și relația acestuia cu clienții. Dacă poți răspunde la întrebări precum „Ce face produsul meu cel mai bine” sau ”De ce ar cumpăra cineva de la mine”, atunci business-ul tău va avea rezultate bune. Chiar dacă design-ul website-ului poate nu este cel mai bun.
Chiar dacă oferta #earlybird a luat sfârșit vineri, locuri la Școala de Vară GPeC încă mai sunt. Așa că grăbește-te și ia-ți și tu un bilet către destinația verii acesteia! Înscrierile se termină pe 17 august.
GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour
Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
Eveniment susținut de: ALTEX, Bringo, Credius, DHL, DPD România, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GLS, GTS, Mastercard, New Black, RTB House, Sephora
Cu sprijinul: adLemonade, 2Performant, Blugento, Business Club,Canopy,CasaDeTraduceri, ContentSpeed, ECOMpedia, enRose, GoMag, Infinity Trophy,Netlogiq, Omniconvert, Presta.ro, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image,Zelist
Epic Comfort by: Mobexpert
Radioul Oficial: Kiss FM
Limousine Service: City Limo
Official car: Alfa Romeo
Parteneri media principali: Business Review, Wall-Street & ecomTEAM
Mândri să fim susținuți de:
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews,Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR,TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta
Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin


