Ultima zi de înscrieri Early-Bird la Școala de Vară de E-Commerce GPeC 22-27 august 2018
A 8-a ediție anuală a Școlii de Vară de E-Commerce GPeC – singura serie de cursuri intensive de Comerț Electronic și Marketing Online din România – se va desfășura în perioada 22-27 august 2018 la Family Hotel Arnica din Moeciu de Sus, jud. Brașov. Cei interesați să participe mai pot beneficia de prețuri semnificativ reduse prin Oferta Early-Bird doar dacă se înscriu până vineri, 20 iulie, ora 23:59.
Școala de Vară GPeC este mixul perfect între cursuri intensive de E-Commerce & Digital Marketing și relaxare, distracție, networking și team-building la aer curat de munte, alături de cea mai frumoasă comunitate din online.
În fiecare zi, de dimineață până la prânz, participanții sunt așteptați la un total de 12 workshop-uri x 90 minute fiecare, adică 18 ore de conținut intensiv de comerț electronic și marketing online – totul axat pe “tips & tricks” și exemple concrete de la cei mai buni specialiști practicieni din domeniu:
Growth Hacking Strategies in E-Commerce (Valentin Radu, CEO Omniconvert)
Google Analytics (Liviu Taloi, Co-Founder ECOMpedia)
Online Marketing (Raluca Radu, Founder MTH Digital & Country Manager ANSWEAR.ro)
User Experience & Conversion Rate Optimization (Andrei Radu, CEO & Founder GPeC)
Business Strategy, Mangement & Investment (Sergiu Neguț, Co-Founder Fintech OS & Associate Dean Maastricht School of Management Romania)
Google Ads (Dragoș Smeu, General Manager Mavericks)
Ultimate SEO Tips & Tricks (Mihai Vînătoru, Managing Partner DWF)
Content Marketing in E-Commerce (Horia Neagu, Founder Napoleon Digital)
Social Media Presence for E-Commerce (Marian Hurducaș, Founder Necktie Agency)
Delivery Options for Growth (Roxana Magopeț, Marketing Manager FAN Courier)
Legal To Do’s in E-Commerce (Bogdan Manolea, Co-Founder TRUSTED.ro)
Wrapping Up (sesiune practică) – What You Learned and can Apply Immediately
După cursuri, participanții au ocazia să discute 1-la-1 cu trainerii, să le adreseze întrebări suplimentare și să le ceară sfaturi avizate pentru afacerea lor online, iar valoarea adăugată nu se oprește aici: toți cei prezenți împărtășesc experiențe de business, schimbă idei și stabilesc legături de lungă durată.
După-amiezile și serile sunt rezervate activităților de team building, poveștilor și glumelor spumoase condimentate cu foc de tabără, vin fiert și acorduri de chitară – toate făcând parte din Școala de Vară de E-Commerce GPeC.
Cine poate participa?
Toți cei direct interesați să își deschidă o afacere online sau sunt deja implicați în E-Commerce și vor să își dezvolte business-ul: magazine online, furnizori de servicii și soluții e-commerce, tool-uri și platforme e-commerce, procesatori de plăți, companii de curierat, agenții specializate, pe scurt – oricine este direct interesat de comerțul online.
Cât costă participarea?
Oferta Early-Bird valabilă până vineri, 20 iulie, ora 23:59 aduce prețuri semnificativ reduse pentru participarea la Școala de Vară de E-Commerce GPeC, astfel:
Cazare în regim DOUBLE (vei împărți camera cu un coleg de curs), 5 nopți, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, prânz, cină în fiecare zi, 2 coffee breaks/zi, băuturi alcoolice și non-alcoolice all you can drink, activități de team-building, cină festivă, coordonatele de contact ale participanților și trainerilor): 2.249 lei + TVA persoană/sejur (din 21 iulie, prețul devine 2.549 lei)
Cazare în regim SINGLE (camera este a ta în totalitate), 5 nopți, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, prânz, cină în fiecare zi, 2 coffee breaks/zi, băuturi alcoolice și non-alcoolice all you can drink, activități de team-building, cină festivă, coordonatele de contact ale participanților și trainerilor): 2.749 lei + TVA persoană/sejur (din 21 iulie, prețul devine 3.049 lei)
Locurile sunt limitate la 50, iar înscrierile se fac completând formularul online de pe website-ul GPeC. În acest moment, peste 70% din locurile disponibile au fost epuizate. Mai multe detalii și înscrieri – pe pagina dedicată de pe website-ul GPeC.
GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour
Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
Eveniment susținut de: ALTEX, Bringo, Credius, DHL, DPD România, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GLS, GTS, Mastercard, New Black, RTB House, Sephora
Cu sprijinul: adLemonade, 2Performant, Blugento, Business Club, Canopy,CasaDeTraduceri, ContentSpeed, ECOMpedia, enRose, GoMag, Infinity Trophy,Netlogiq, Omniconvert, Presta.ro, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist
Epic Comfort by: Mobexpert
Radioul Oficial: Kiss FM
Limousine Service: City Limo
Official car: Alfa Romeo
Parteneri media principali: Business Review, Wall-Street & ecomTEAM
Mândri să fim susținuți de:
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews,Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR,TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta
Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin