Cele mai populare marketplace-uri în Europa, prețul dictează piața, recenziile influențează decizia de cumpărare
Topul celor mai populare marketplace-uri în Europa
Amazon este numărul 1 în topul celor mai populare site-uri de e-commerce din lume cu peste 1.2 miliarde de utilizatori. Piața vest-europeană este și ea dominată de gigantul american, dar țările nordice și estice arată preferințe pentru alți playeri locali, precum Schibsted și eBay. Site-ul OLX, deținunt de grupul Naspers, este cel mai vizitat site de cumpărături din România, potrivit analizei realizate de Website Builder Expert.
→ Citește la Ecommerce News
Prețul dictează în continuare piața
Cu toate că prețul este încă principala strategie de vânzare, marketerii trebuie să lucreze la promovarea produselor magazinului online. Produsul este cel care atrage interesul clientului, iar pentru performance, publicitatea trebuie să pună accent pe produs, spune Cătălin Emilian, manager RTB House. În plus, trendurile în publicitatea targetată sunt de personalizare a comunicării cu utilizatorul, care a devenit mult mai exigent în ceea ce privește ofertele magazinelor online.
→ Citește la Wall-Street
94% din clienți citesc recenzii online înainte de a cumpăra
Feedback-ul primit de la clienți este un factor esențial în decizia de cumpărare de pe un magazin online. Studiul realizat de Feefo arată că 94% dintre consumatori verifică recenziile online ale produselor înainte de a face o cumpărătură, iar 68% își bazează decizia pe părerile celorlalți clienți ai magazinului.
59% dintre clienți aleg să posteze recenzii online, destinațiile de vacanță și călătoriile fiind cele mai populare subiecte (50%), urmate de recenzii de localuri (49%) și electronice (43%).
→ Citește la Ratail Times
Facebook Marketplace introduce tool-uri de inteligență artificială
Facebook a anunțat săptămâna asta că introduce noi instrumente care folosesc inteligența artificială pentru o experiență de cumpărare personalizată în Marketplace. Utilizatorii vor putea de acum să găsească rapid un preț sugerat și chiar să caute produse în baza unei fotografii. Atât cumpărătorii, cât și și vânzătorii, vor putea să evalueze tranzacțiile și să lase feedback cu privire la experiența de cumpărare. Noile utilități vor permite mai multe tipuri de listare pentru produsele vândute de business-uri, față de simplii utilizatori.
→ Citește la Digital Trends
Patru tipuri de campanii de remarketing pentru conversii
Remarketing-ul este o soluție cu rezultate concrete atunci când decizi să investești în publicitate Pay Per Click și vrei să crești notorietatea, vizibilitatea si numărul de conversii pentru magazinul tău online. Scopul unei campanii de remarketing este să atragă un utilizator al site-ului din faza de awareness, când abia a luat contact cu un produs sau serviciu, către etapa de considerație și de conversie efectivă. Pentru a realiza acest lucru poți apela la standard remarketing, remarketing dinamic, remarketing lists for search ads sau remarketing pe coș abandonat.
→ Citește la SmartBill