Aplicații mobile la modă în România, pantofi cu identificare vizuală, e-shopping pe Facebook

E-commerce tasta cos comandaIată cele mai importante 5 știri din comerțul electronic din ultimele 7 zile.

Dacă ați găsit zilele acestea alte informații care merită distribuite, trimiteți-ne un email la adresa echipa@gpec.ro sau un mesaj pe pagina de Facebook sau lăsați un comentariu la finalul articolului.

Vă mulțumim!


Cele mai iubite aplicații mobile

Studiu TRUSTED mobileTRUSTED.ro a realizat o cercetare empirică pentru a afla ce aplicații de e-commerce preferă românii cînd folosesc dispozitive mobile. Nu este un studiu științific, ci un sondaj simplu. S-au folosit datele publice furnizate de Apple și Google. Emag, OLX și Fashion Days sunt în fruntea topului pentru smartphone și Android este cel mai răspândit sistem de operare. 94% dintre utilizatori accesează site-urile magazinelor din browser, de pe mobil.

Consultați infograficele realizate de TRUSTED.ro


Instagram și Facebook te vor folosi mai mult

142747811JS002_Facebook_To_Instagram va folosi date de la Facebook – fratele mai mare, pentru a servi reclame targetate celor peste 300 de milioane de utilizatori zilnici. În România, sunt 140.000 de utilizatori activi, potrivit Zelist. Utilizatorii vor putea controla într-o anumită măsură reclamele pe care le primesc. Mecanismele înbunătățite de feedback presupun adaptarea reclamelor la ceea ce doresc clienții. Mai mult de două milioane de companii folosesc Facebook pentru a se promova.

Citiți detalii la Business Reporter


Caută pantofi pozând pantofi!

Shoes-comMagazinul SHOES.COM a introdus funcția de căutare a pantofilor prin încărcarea unei poze cu o pereche de pantofi preferată. Tehnologia de căutare vizuală este folosită de Google din 2010, de când a cumpărat comparatorul de prețuri Like.com. Acum șase ani, Zappos a introdus această metodă oferindu-le clienților sugestii pe baza pozelor produselor deja vizitate. Deocamdată, serviciul de la Shoes.com este funcțional doar pe mobil și doar pentru pantofii de damă.

Search Engine Watch știe mai multe


Clienții eMag sunt mobili

emagLa eMAG, 40% din trafic vine de pe dispozitive mobile și 25% din comenzi se fac de pe mobil. Vânzările au fost în creștere față de 2013, cu aprox. 50%, aici intrând și vânzările din marketplace. Deocamdată, compania nu este pe profit, investițiile ajungând acum la cca 20 de milioane de euro. Schimbarea cea mai mare este la telefoanele mobile, unde vânzările sunt controlate de operatori în proporție de 55%, față de 70% în 2013.

Citiți interviul de la Wall-Street.ro


Vânzări pe Facebook: o nouă încercare

Vanzari FBFacebook încearcă iar e-commerce-ul cu degetul. Unele brand-uri vor avea posibilitatea să vândă direct din pagina de Facebook. Clienții vor putea să plătească acolo, fără să părăsească platforma. Facebook a testat această facilitate prin introducerea butonului „Call-to-action” în vara trecută. Twitter, Pinterest și Google au imitat gestul și au introdus butoane asemănătoare. După eșecurile din 2009 și 2011, va funcționa de data aceasta?

Articolul complet este la Business Insider