Știrile și resursele săptămânii din e-commerce & digital marketing #17

Începem săptămâna cu noutăți din e-commerce: estimări de creștere pentru anul în curs, statistici la nivel local și european, dar și informări despre noi opțiuni disponibile pentru magazine online. Completăm lista cu rapoarte, infografice și articole how-to care să vă fie de folos când derulați campanii de online marketing. Spor la lectură!

Se estimează că piața europeană de e-commerce va deservi peste 500 de milioane de clienți în anul 2021. De asemenea, este prevăzut că rata de penetrare a serviciilor e-commerce va ajunge la 59,7%.


VTEX a fost evaluat la 3,56 miliarde de dolari în cadrul ofertei publice inițiale (IPO) derulate la New York. Compania a atras 263,66 milioane de dolari în cadrul operațiunii.


Firmele de curierat au înregistrat în 2020 creşteri ce au mers până la 30%, susţinute de vânzările online care au ajuns la 7 miliarde de euro. Și în prima jumătate a anului 2021 s-au observat creșteri.


Shopify permite integrarea a mai multor metode de plată prin operatori third-party. Magazinele online pot astfel oferi clienților mai multe opțiuni de plată direct în platforma Shopify Payments. Acestea pot fi implementate sub formă de Shopify apps.


Raport: E-commerce-ul global va însuma 4,92 trilioane de dolari în 2021.


67% dintre europeni caută inspirație atunci când fac cumpărături online. Clienții își doresc o experiență cât mai apropiată de cea din magazinele fizice atunci când vizitează un magazin online.


Infografic: De ce este important e-mail marketing-ul. În articol găsiți sfaturi pentru optimizarea strategiei de e-mail marketing, statistici utile și tips & tricks pentru creșterea open rate sau CTR.


Magazinele online care comunică direct cu clienții pot înregistra o creștere a ratei de retenție cu până la 25%. Comunicarea directă poate include SMS, mesaje sau comentarii pe social media sau orice altă formă de interacțiunie directă.


Geotargeting pentru TikTok Ads: cum ajungi la publicul țintă dintr-o anumită zonă geografică. În articol găsiți explicații pas cu pas și sfaturi utile pentru a crea campaniile potrivite pe TikTok.


NETOPIA Payments, SmartBill și Visa, parteneriat pentru IMM-uri: Butonul de plată va fi accesibil direct în factură. Soluția își propune să crească rata de încasare a facturilor și fluidizarea cash-flow-ului companiilor care folosesc SmartBill și selectează NETOPIA Payments ca procesator de plată integrat cu programul de facturare.