Știrile și resursele săptămânii din e-commerce & digital marketing #22

În știrile de săptămâna aceasta aflăm că mari brand-uri din e-commerce-ul românesc au planuri mari pentru finalul acestui an, după o perioadă de creșteri semnificative în piață. Și dacă tot amintim de finalul anului, avem pentru voi resurse utile pentru a vă pregăti de campaniile de sezon.

Compania de tehnologie 2Performant lansează AliExpress în platforma sa de marketing afiliat, în premieră pentru România. 2Performant a încheiat un parteneriat cu Admitad, o rețea de afiliere prezentă pe piețele din Europa, Asia și America de Sud. Conform unui comunicat de presă emis în luna August anul curent, 2Performant urmează să lanseze în platforma sa și alte programe ale unor branduri mari din ecommerce-ul global.


Până la sfârșitul anului 2021, Coletăria.ro își va dubla rețeaua de puncte pick-up și va ajunge la 600 de locații de unde românii își pot ridica pachetele. Dezvoltarea vine în contextul în care evoluția accelerată a comerțului online îi va determina pe clienți să folosească astfel de servicii.


eMAG se alătură comunității Global Compact (UNGC) a Organizației Națiunilor Unite (ONU), ca parte a politicii sale de sustenabilitate și pentru a încuraja pe plan local o atitudine responsabilă privind mediul. Compania a dezvoltat deja un set de inițiative menite să reducă emisiile de carbon și să promoveze un comportament responsabil.


Mega Image a înregistrat o creștere de peste 100% a comenzilor online în prima jumătate a anului. Compania a investit masiv în dezvoltarea propriei platforme online și a aplicației de delivery, cu o integrare completă a serviciilor.


Raport Colliers: Comerțul electronic, un motor important al cererii de spații logistice în jurul Bucureștiului. Pentru operațiunile logistice dedicate vânzărilor online, aceste zone rămân cele mai atractive.


Pregătiri pentru iarnă: cum să îți poziționezi brandul pe piață pentru campaniile de sărbători.


3 moduri pentru a crește engagement-ul în grupurile de Facebook aferente business-ului tău. O comunitate activă îți poate asigura un flux constant de clienți recurenți, dacă o menții activă.


Ghid practic: cum setezi Goal-uri în Google Analytics pentru magazinul tău online + 10 sfaturi pentru urmărirea lor cât mai precisă și eficientă.


Instagram Explore Ads – ce sunt, de ce e important să le testezi și, dacă decizi să le folosești, cum creezi Explore Ads care prind la public.


Cum calculezi ROI atunci când faci campanii de Influencer Marketing.