Știrile și resursele săptămânii din e-commerce și digital marketing #25
Săptămâna aceasta punem accent pe tips&tricks de Social Media și digital marketing, pentru ca voi să fiți pregătiți de provocările anului 2022 și să fiți top-of-mind pentru clienții voștri. Spor la lectură!
Instagram impune noi limite pentru numărul zilnic de comentarii, like-uri, follows și orice alt tip de engagement. ”Act like a human and go slow” este strategia de postare și interacțiune recomandată pentru oricine este activ (influencer, business, user normal) pe platformă.
Carrefour România anunță preluarea responsabilității pentru departamentul de eCommerce de către Gabriela Stănică, care devine astfel Chief Information, Data Officer și Director eCommerce. Această decizie vine în urma promovării lui Cătălin Samara ca Director Internațional al Bringo.
Formula secretă pentru succes pe Instagram în 2022 – cum ajungi la public țintă nou și cum creezi o comunitate în jurul brand-ului tău.
Comisia Europeană împreună cu autoritățile locale din 26 de țări membre, Islanda și Norvegia, au coordonat un screening asupra 225 de website-uri din categoriile: magazine online, marketplace-uri, site-uri de rezervări online, motoare de căutare și comparatoare de prețuri. S-a descoperit că 55% dintre website-urile analizate afișau recenzii false la produsele sau serviciile comercializate.
70 de idei de content pentru social media și strategii simple de engagement pentru 2022.
11 tehnici de optimizare pentru conturile tale de Social Media.
8 tips & tricks ca să crești engagement-ul pe Instagram Stories.
10 factori cheie de care să ții cont atunci când vrei să vinzi cross-border.
Raport al Consiliului Concurenței privind digitalizarea: digitalizarea serviciilor bancare, din perspectiva primelor 10 bănci comerciale, și migrarea către online a activității hipermarketurilor.
Ghid complet de User Experience pentru magazine online: 4 principii cheie, bune practici, 5 greșeli frecvente și cum îți faci website-ul mai prietenos cu utilizatorii/clienții tăi.