Știrile și resursele săptămânii din e-commerce și digital marketing #26

”The future is now” în articolul cu știri și resurse de săptămâna aceasta. Ne pregătim pentru apariția și implementarea de noi strategii pentru comerțul online, pentru a fi mai aproape de clienți și mai adaptați cerințelor acestora. Spor la lectură!

8 tendințe în digital marketing care vor avea impact major în 2022. Printre acestea: colectarea de date zero-party, personalizarea, inovațiile de automatizare în PPC marketing, conținutul video și Social commerce.


Infografic: Statistici și tendințe e-commerce, la nivel mondial, pe fondul pandemiei. Vânzările e-commerce au crescut substanțial, comparativ cu restul industriei de retail – acum, 36% dintre consumatori fac săptămânal achiziții pe Internet (față de 28%, înainte de pandemie). Numărul de cumpărători digitali unici a crescut cu 40% YoY.


Platforma de Influencer Marketing MOCAPP a realizat o analiză a principalelor 7 tendințe care vor marca piața din domeniu în anul 2022. Trendurile selectate din articol iau în considerare comportamentul consumatorilor și al profesioniștilor din industria de marketing la nivel global, inovațiile tehnologice și politicile marilor jucători din Social Media, iar fiecare conține și câte o recomandare pentru influenceri sau branduri.


Cele mai importante tendințe tehnologice din industria de e-commerce în 2022: D2C, Buy Now Pay Later și Live Shopping sunt principalele strategii pe care magazinele online le pot adopta cu succes în 2022.


Vești bune pentru antreprenori: de la 1 Februarie 2022, obligațiile fiscale și bugetare pot fi achitate prin intermediul cardurilor bancare la terminalele POS instalate la unitățile teritoriale ale Trezoreriei Statului.


Cele mai importante 8 trenduri din Social Media pe care să le urmăriți și poate chiar să le implementați în 2022 – cu exemple.


După ce acțiunile Meta au scăzut în mod record, CEO-ul Mark Zuckerberg a anunțat că va schimba focusul platformei Facebook către conținutul video, pentru a ține pasul cu competitorul TikTok.


Tot ce trebuie să știi despre Facebook Business Suit (redenumit actual Meta Business Suit) și cum se diferențiază de tool-ul Facebook Business Manager.


Cum înțelege Google căutările din Google Search – o analiză detaliată a sistemelor AI (RannkBrain, Neural Matching, BERT și MUM).


Cele mai folosite metode de plată din țările europene – doar România și Polonia mai preferă plata cash-on-delivery, în timp ce in restul țărilor câștigă teren portofelele digitale și plățile tip BNPL.