Succesul in afaceri radiografiat la Bucuresti Business Days pe 10-11 Decembrie 2014

logoGPeC sustine evenimentele de afaceri care educa mediul antreprenorial romanesc si care isi propun sa creasca piata si sa incurajeze bunele practici. Un astfel eveniment este Bucuresti Business Days, eveniment de afaceri partener, care are loc in acest an pe 10 si 11 decembrie 2014. Bucuresti Business Days asteapta la aceasta editie 1500 de participanti si 150 de speakeri si va avea loc la Centrul de Evenimente al Hotelului Caro. Temele alese pentru editia de la Bucuresti a Business Days reflecta nevoile de dezvoltare ale antreprenorilor romani, asa cum au rezultat din intalnirile si studiile realizate de organizatori: vanzarile/negocierea, networkingul, comunicarea, maketingul de produs, excelenta in relatia cu clientii, social media, managementul echipelor si leadership.

DSC_2366Printre speakerii invitati ai acestei editii se numara personalitati care au un cuvant de spus in lumea afacerilor, precum Alain Cardon, Giorgio Fabbri, Marius Ghenea, Felix Patrascanu, Elena Badea, Kemal Apaydin, Dragos Petrescu, Dragos Anastasiu, Iulian Stanciu, Cristina Batlan, Laurentiu Ispir, Marcin Wojcicki, Felix Daniliuc, Silviu Hotaran, Amalia Sterescu, Paul Renaud, Liviu Stoleru, Ruxandra Hurezeanu, Dan Berteanu, Andy Szekely, Mario Bruhlmann, Alexandru Lapusan si multi altii.

In urma interviurilor echipei Business Days cu antreprenori din toata tara, au fost extrase patru mari categorii de valori care se regasesc in combinatii, ponderi sau prioritati diferite la toti oamenii de afaceri de succes, fie ca vorbim de generatiile care au pornit pe calea antreprenoriatului imediat dupa Revolutia din 1989, fie ca vorbim de generatia nascuta din cenusa crizei financiare ce a inceput in 2008. „Ne place sa spunem ca ele reprezinta ADN-ul de baza al businessman-ului modern, calit in noua paradigma economica, ADN in jurul caruia sunt construite evenimentele Business Days:

* inovatie, creativitate, adaptabilitate, flexibilitate, acceptarea schimbarii ca si constanta;
* pasiune, placerea pentru munca bine facuta, excelenta;
* determinare, perseverenta, rabdare, forta de a trece peste obstacole, rezistenta in fata provocarilor;
* progres, performanta, evolutie, productivitate, eficienta”, spune Laszlo Pacso.

In cadrul Bucuresti Business Days, va fi lansat cel de-al patrulea numar al revistei Business Days Magazine, care va reuni povestile unora dintre cei mai de succes antreprenori din Romania, precum si analize si tendinte de ultima ora care dicteaza evolutia afacerilor.

Costurile tichetelor de acces precum si formularul de inscriere se gasesc pe pagina dedicata http://www.businessdays.ro/Evenimente/Bucuresti-2014. Tipurile de acces de tipul BASIC si PREMIUM sunt MULTIPASS si permit accesul la eveniment cu acelasi badge pentru mai multe persoane, nu in acelasi timp. Studentii beneficiaza de 50% reducere pe baza carnetului de student, insa pentru ei exista un numar limitat de locuri.