Victor Kapra va sustine la Scoala de Vara GPeC 2016 workshop-ul „Social Media & Content Marketing pentru cresterea vanzarilor online si loializarea clientilor”

Mai puțin de o lună ne mai desparte de Școala de Vară de E-Commerce 24-29 August 2016 și vă spunem sincer că abia așteptăm să dăm mâna cu voi și să vă întâmpinăm la Pensiunea Arnica pentru 5 zile de comerț electronic pe pâine și distracție cu oameni faini. Recent am publicat agenda completă pentru Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2016 și am anunțat trainerii cu care avem plăcerea să ne întâlnim în cele 5 zile intensive de e-commerce. Victor Kapra este unul dintre aceștia, el susținând sâmbătă workshop-ul de social media & content marketing.

victor kapra social media marketing

Workshop-ul lui Victor Kapra de la Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2016 se intitulează ”Social Media & Content Marketing pentru creșterea vânzărilor online și loializarea clienților”. Workshop-ul lui Victor pornește de la ideea că, din pacate, pentru multe magazine online a avea descrieri complete și decente ale produselor se dovedește a fi o dificultate insurmontabilă. Cu toate acestea, Legea Selecției Naturale în Comerțul Online va asigura supraviețuirea (prin volumul de vânzări) doar pentru acele magazine care devin, perseverent, producătoare de conținut – sau, altfel spus, publisheri. Ca să vă facem curioși, workshop-ul va fi centrat pe următoarele key learnings și tehnici:

  • Snackable Content
  • Storytelling
  • Visual Content
  • Consumer Generated Content
  • Social Media Marketing.

Deși nu mai are nevoie de nicio introducere, Victor Kapra are 20 de ani de experiență în presa economica, ocupând de-a lungul timpului funcții de redactor șef-adjunct la Ziarul Financiar, new media content manager la Mediafax Group. Din 2008, este consultant independent și trainer în Comunicare Digitală/Social Media pentru companii de top și instituții din Romania. Victor a susținut peste 100 de workshop-uri pe teme de Comunicare Digitală în companii, în universitățile din țară și la birourile din București ale instituțiilor europene. Temele de discuție preferate: Branded Content, User Generated Content, Storytelling, Online Conversation & Feedback, Visual Content. A beneficiat de burse si stagii de pregătire în domeniul tehnologiei informației în Europa, SUA, Coreea și Japonia, ocazie cu care și-a consolidat experiența. Este blogger (www.victorkapra.ro) de 10 ani.

Dacă vrei să fii alături de noi la Școala de Vară de E-Commerce te anunțăm că deja mai avem doar 6 locuri disponibile. Până pe 1 august 2016, ora 23:59, este valabilă oferta early-bird care aduce tarife reduse de participare:

  • Cazare in regim Double, 5 nopti, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, pranz, cina in fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bauturi alcoolice si non-alcoolice all you can drink, activitati de team-building, cina festiva, coordonatele de contact ale participantilor si trainerilor): 2.499 lei TVA inclus/persoana/sejur;
  • Cazare in regim Single, 5 nopti, all inclusive (acces la 12 workshopuri x 90 minute fiecare, mic dejun, pranz, cina in fiecare zi, 2 coffee break-uri/zi, bauturi alcoolice si non-alcoolice all you can drink, activitati de team-building, cina festiva, coordonatele de contact ale participantilor si trainerilor): 2.849 lei TVA inclus/persoana/sejur

În perioada 2–19 august 2016, tarifele vor deveni 2.749 lei TVA inclus pentru cazarea în regim Double și 3.099 lei TVA inclus pentru cazarea în regim Single (cu aceleași beneficii de mai sus).

Din experiența anilor trecuți, înscrierile la Școala de Vară de E-Commerce GPeC se încheie mai devreme decât termenul limită de înscrieri. Așadar, cei care își doresc să participe ar trebui să ia decizia cât mai repede pentru a se asigura că locul lor este rezervat.
________________________________

GPeC 2016, editia de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier – liderul pietei de curierat din Romania

Eveniment sustinut de: Allpacka.ro, ALTEX, AVON, Competence Call Center, ContentSpeed, DPD, DWF, Frisbo, Garanti Bank, Mediapost Hit Mail, Microsoft, New Black, NewsMAN, Online-Online.ro by Credius, Orange, PayU, SALESmanago, Simartis, Retargeting.biz, Visa, Zitec

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Limousine Service: Citylimo

Mobility Partner: BMW

Official Radio: KissFM

Cu sprijinul: 2Parale, Agile Media, Alin Dobrin Photo, Canopy, Casa de Traduceri,Creadiv, CustomSoft, ECOMpedia, easyhost, enRose, Extended, Infinity Trophy,Marketizator, Saveur, Silkweb, SmartBill, TeaForte, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist

Mandri sa fim sustinuti de:

Bloggeri parteneri: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auras Mihai Geambasu, Carmen Albisteanu, Claudia Tocila, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Ciric, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionut Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Calugaru, Madalin Blidaru, Olivian Breda, Ovidiu Balcacian, Sabina Cornovac

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, CTRL-D,ECOMJOBS, Femei In Afaceri, FNTM, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania,IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC,Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva,Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta