5 motive pentru care este bine să-ți pregătești magazinul online pentru căutarea prin voce

Tot mai mulți speakeri invitați la GPeC SUMMIT spun acest lucru: căutarea vocală este “the next big thing” în e-commerce. După ce am trecut peste barierele textului, am rafinat modul de captare și prezentare a imaginilor, am implementat elemente de inteligență artificială, este momentul să ne eliberăm corpul de dispozitive și să ne folosim vocea pentru a controla, căuta, cumpăra și… comunica!

Un studiu efectuat de Google arată că mai mult de 50% dintre interogări vor fi efectuate prin căutare vocală până în anul 2020. Nu v-ați dori să vă optimizați afacerea pentru funcția de căutare vocală? Iată cinci motive solide care te vor convinge mai mult.

1. Asistenții vocali și cele mai recente dispozitive o folosesc deja

La sfârșitul anului 2017, 33 de milioane de dispozitive de căutare vocală erau în uz. Funcția de căutare vocală se numără printre facilitățile multiple oferite de smartphone și 52,8% dintre utilizatori utilizează căutarea vocală în timp ce conduc sau fac altă activitate. Adăugarea căutării vocale în afacerea dv. vă va ajuta să oferiți clienților dvs. rezultate corecte de căutare, sporind astfel rata de afaceri și rata de retenție a clienților.

2. Necesită schimbări specifice în strategia SEO

Unul dintre rapoartele Google sugerează că 70% din interogările primite de Asistentul Google sunt în limbaj natural. Aceasta înseamnă că este necesară o schimbare în strategia SEO. Va trebui să revizuiți unele dintre practici și să vă optimizați afacerea în funcție de căutarea vocală. Două schimbări majore pe care trebuie să le faceți în SEO sunt:
a. Ar trebui să vizați cuvinte cheie long-tail
b. Îmbunătățiți design-ul pentru mobil al site-ului

3. Îmbunătățește experiența clienților

O bună experiență a clienților oferită de o companie contribuie la creșterea vânzărilor și la creșterea profitului. Căutarea vocală îi ajută pe cei care întâmpină dificultăți de tastare, de exemplu, iar rezultatul căutării este mai simplu și mai rapid.

4. Îmbunătățește vizibilitatea snippet-ului

Google Home și Asistentul Google sunt responsabili pentru citirea snippet-urilor (fragmentelor de text) de pe site-urile care se situează pe “poziția „zero”. Optimizați site-ul pentru snippet și bucurați-vă de beneficiile pe care le oferă.

5. Afacerile locale pot profita de pe urma căutării vocale

SEO-ul este adesea optimizat pentru poziția geografică a utilizatorului, iar cuvinte precum „în apropiere” și „lângă mine”, folosite prin căutarea vocală, afișează afaceri locale. De asemenea, căutările vocale mobile sunt unul dintre principalele lucruri care ajută afacerile locale.

Căutarea vocală este cu siguranță una dintre cele mai recente tendințe pentru anul 2018 care se va dezvolta rapid și nu ar trebui să ratați această șansă. Înscrieți-vă la GPeC SUMMIT 29-30-31 mai 2018, pentru a afla mai multe despre căutarea vocală și alte tendințe de ultimă oră din e-commerce.

(Sursa: Ecommerce Wiki)