5 lecții de business în e-commerce de la Brian McBride, Președintele ASOS, speaker GPeC Summit 29-30-31 Mai
Atunci când vine vorba de exemple de urmat într-un business de e-commerce, cu siguranță ASOS este top of the list, alături de Amazon. În luna mai veți avea șansa de vă întâlni cu nimeni altul decât Brian McBride, Președintele ASOS. Dacă nici acesta nu este un motiv suficient ca să vă achiziționați ACUM un bilet la GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai, atunci verificați agenda cu toți speakerii și sigur veți găsi cel puțin unul.
La GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai, Președintele ASOS va dezvălui câteva dintre secretele retailerului menite să ajute orice antreprenor în e-commerce. Aflăm despre:
- evoluția în fața competitorilor
- lecții despre poziționarea corectă în industria de fashion
- cum să transformi clienții în adevărați ambasadori ai brandului
- ultimele tendințe din domeniul e-commerce
- insight-uri asupra comportamentului consumatorilor din mediul online
- evoluția mediului digital.
ASOS este unul dintre retailerii care inovează constant, atât în ceea ce privește tehnologia (prin implementarea search-ului vizual), cât și în ceea ce privește strategia de marketing. Unul dintre exemplele recente este faptul că ASOS oferă acum posibilitatea de a vizualiza un articol vestimentar pe modele cu siluete diferite. Un alt exemplu care ne demonstrează că nu ai nevoie de bugete mari de marketing pentru a te impune în fața competiției este faptul că ASOS „le-a îmbrăcat” pe fiicele fostului președinte american, Barak Obama. Aflându-se constant în centrul atenției, nu a durat mult până când revistele de modă au aflat ce poartă Malia și Natasha. Publicitatea a fost gratuită pentru ASOS, iar despre rezultate nu cred că mai este nevoie să vorbim.
Știm că sunteți curioși, așa că până la GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai, am cerut în avans și în exclusivitate 5 lecții de business (și nu numai) pe care Brian McBride le-ar oferi antreprenorilor români în e-commerce.
1. Urmează-ți visele!
„Fii pasionat și persitent. Ignoră-i pe cei ce ți se opun, dar fii conștient de zonele în care nu ai expertiză. Înconjoară-te de persoane inteligente, care cunosc lucrurile pe care tu nu le cunoști.”
2. Gândește-te mereu la ce poți îmbunătăți!
„Inovația este constantă, iar antreprenorii trebuie să își amintească asta. La ASOS nu avem un departament dedicat de inovație, oamenii noștri vin mereu cu idei. Ei sunt clienții noștri, caută constant noi canale de social media, noi trenduri, noi materiale. Inovația pe care o aducem este adesea legată de tehnologie, ceea ce reprezintă aproximativ 30% din forța de lucru – este cel mai important lucru pe care îl facem. Am construit o platformă robustă dar agilă, explorăm mobile, AI/NL, căutarea după imagini etc. Ne uităm mereu în direcția în care tehnologia și trendurile evoluează și asta cred că ar trebui să facă orice business de e-commerce care vrea să își atingă potențialul global.”
3. Cunoaște-ți clienții!
„Noi ne cunoaștem foarte bine clienții. Știm ce vor,cum vor, dar și ce nu vor. O cunoaștere exagerată a clienților și metode inovative de a ajunge la ei pot face diferența între succes și eșec.”
4. Adoptă atitudinea potrivită!
„Asta e foarte important: să ai atitudinea potrivită. Mie îmi place extrem de mult abordarea lui Jeff Bezos. Întotdeauna mi-a spus, și tuturor celorlalți, să încep de la client și apoi să trec prin procese, nu în sens invers.”
5. Prețul este foarte important, dar nu este totul!
„Prețul este important – foarte important, dar la fel sunt și selecția de produse, disponibilitatea acestora, ușurința cu care comanzi și returnezi, timpul de livrare. Dacă întregul pachet de servicii este de calitate, atunci nu trebuie să te preocupe faptul că nu ești cel mai ieftin de pe piață. Dar nu îți poți permite să fii nici cel mai scump. Îți poți crea propriul produs/brand pentru a nu fi presat de prețuri.”
Nu rata ocazia unică de a-l întâlni și asculta pe Brian McBride, președintele ASOS, la GPeC SUMMIT 29-30-31 Mai. Ce vă putem promite este că prezentarea invitatului nostru va trece dincolo de limitele structurate ale industriei de e-commerce: veți avea parte de mult know-how de business, dar și lecții de leadership și antreprenoriat pe care le veți păstra și aplica o viață întreagă. Ia-ți ACUM biletul la preț #EarlyBird și învață cum să faci business de la experți de talie internațională. Locurile se epuizează rapid!
GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour
Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
Eveniment susținut de: Bringo, Credius, DWF, GLS, New Black, RTB House
Partener media principal: ecomTEAM
Radioul Oficial: Kiss FM
Limousine Service: City Limo
Parteneri media principali: Wall-Street & ecomTEAM
Mândri să fim susținuți de:
Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Lavinia Biberi, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin, UrbanDiva
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Business Review, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta