Adrian Ichim, Advanced Ideas: Magazinele online se concentrează prea mult pe produs și mult prea puțin pe consumator

Adrian-Ichim-foto-interviu-gpec-summit-2016-sabina-cornovacAdrian Ichim, fondator și partener Advanced Ideas Romania & UK, jurat la Competiția GPeC 2015 și speaker la GPeC Summit, a oferit un interviu Sabinei Cornovac, în care a vorbit despre etapa de jurizare, despre planurile companiei pe 2016 și despre greșeile pe care le fac magazinele online din România.

Vezi acum interviul video cu Adrian Ichim!


 

– GPeC este un din conferințele care ne susține cu energie și entuziasm cel puțin 3 luni de zile.

– Pentru magazinele la început de drum varianta simplă este să încerce OpenCart. În funcție de obiectivele pe 2 ani de zile, se pot găsi și soluții mult mai potrivite pentru afacerea respectivă.

– Pentru magazinele mari, platforma trebuie aleasă în funcție de numărul produselor de pe site, al comenzilor și al vizitatorilor unici.

– În urma jurizării GPeC, am observat că lipsește planificarea la magazinele online. Ne uităm la ce ar putea să cumpere clientul mâine și nu ne gândim la nevoile lui pe termen lung.

– Magazinele online se concentrează prea mult pe produse și mult prea puțin pe consumator.

Mai multe detalii în acest material video: