Omri Yacubovich: E absurd să investești tot mai mulți bani în trafic și să nu te concentrezi pe creșterea ratei de conversie

interviu-omri-Yacubovich-gpec-summit-raluca-radu-2015-foto-2Omri Yacubovich, Founding Member & Head of Marketing Commerce Sciences, a fost speaker la ultimul GPeC Summit unde a susținut prezentarea „How Spending $500 Can Make You $30,000 In Online Sales”. Raluca Radu a stat de vorbă cu Omri despre cum poți îmbunătăți rata de conversie, greșeli pe care le fac magazinele online atunci când fac teste de tipul AB și multe altele.

Vezi interviu video de mai jos pentru mai multe detalii!

– E absurd să investești tot mai mulți bani în trafic și să nu te concentrezi pe creșterea ratei de conversie pentru magazinul tău online.

– Poți avea un impact pozitiv asupra ratei de conversie atunci când segmentezi audiențele și le oferi mesajul potrivit. De exemplu, vizitatorilor care ajung pentru prima data la tine și sunt pe punctul de a părăsi site-ul  le poți sugera să se aboneze la newsletter-ul tău pentru un mic bonus.

– Atunci când faci teste de tipul AB trebuie să testezi impactul și nu mici variații.

– O greșeală pe care mulți o fac cu personalizarea este că fac segmentări foarte restrânse care nu aduc beneficii campaniilor rulate.

– Tool-ul nostru Commerce Sciences ajută magazinele online să înțeleagă de ce trebuie să-și optimizeze site-ul și, cel mai important, cum poate să facă acest lucru.


Membru Fondator si Head of Marketing Commerce Sciences,  companie de personalizare web sustinta de Eric Schmidt, Presedintele Google, Omri Yacubovich pune umarul la misiunea companiei sale de a sprijini peste 1000 de retaileri online sa isi creasca dramatic ratele de conversie. Omri Yacubovich este un specialist de top in domeniul optimizarii ratei de conversie si scrie pe acest domeniu pentru reviste de top la nivel international precum blogul Crazy Egg, blogul Shopify, Social Media Today si multe altele.