Ai mare grija sa nu pierzi…
Nu de putine ori mi-am spus “daca stiam, as fi facut si eu lucrul asta” dandu-mi seama ca au trecut pe langa mine ocazii pe care nu le-am speculat la momentul potrivit. Este, probabil, tipic noua tuturor – nu degeaba expresia “da-i romanului mintea de pe urma” – desi eu cred, sincer, ca nu se aplica doar romanilor, ci noua oamenilor in general.
De multe ori mi-as fi dorit macar sa fiu informat in detaliu despre un anumit aspect (inainte ca el sa se intample), astfel incat sa pot spune in cunostinta de cauza – da ori ba.
Astazi, eu nu fac altceva decat sa va informez asupra lucrurilor pe care le puteti pierde daca nu va inscrieti magazinul online la GPeC 2012. Evident, decizia va apartine exclusiv (dar sa nu spuneti ca mine “pacat ca n-am stiut” :))
Ce castiga un magazin online care se inscrie in competitie la GPeC 2012?
Un singur lucru: cresterea propriei afaceri.
Pornesc de la premisa ca tu ai un site de comert electronic (altfel nici n-ai avea cum sa te inscrii la GPeC). Daca ai un site de comert electronic, inseamna ca vrei sa vinzi si sa faci un business din asta. Daca vrei sa faci business cu adevarat, inseamna ca te intereseaza permanent sa iti cresti vanzarile. Daca vrei sa iti cresti vanzarile, locul tau e la GPeC. Uite 3 motive de ce:
- Inscriindu-te in comeptitia Gala Premiilor eCommerce, primul avantaj major este ca beneficiezi de o radiografie a site-ului tau actual. Mai exact, 15 specialisti iti vor analiza site-ul de-a fir a par, trecand prin cele mai importante aspecte ale business-ului tau online (cele peste 85 de criterii de jurizare pe care ar trebui sa le respecti) si vei primi note pentru fiecare criteriu in parte in asa fel incat sa stii unde stai bine si unde nu.
- In plus, ai ocazia sa discuti asupra raportului de jurizare/evaluare cu cei 15 specialisti. Mai exact: primesti raportul, vezi notele, dupa care te intalnesti cu juratii ca sa iti explice de ce te-au depunctat si, mai ales, ce ar trebui sa faci pentru a-ti imbunatati site-ul
- Pe langa parerea specialistilor, la GPeC 2012 ai parte de un lucru pe care ti l-ai dorit dintodeauna: vei afla de ce vizitatorii site-ului tau ies din site fara sa cumpere si, mai ales, de ce ies din cosul de cumparaturi fara sa finalizeze tranzactia. Nu te-ai intrebat niciodata de ce 99% din vizitatori nu cumpara si doar 1% o fac?
Daca raspunsul tau e “da, m-am intrebat”, noi iti spunem ca inscriindu-te la GPeC vei afla motivele pentru care abandoneaza site-ul tau inainte sa cumpere. Evident, in urma motivelor aflate, tu singur trebuie sa iti remediezi problemele ca sa vinzi mai mult, crescandu-ti rata de conversie.
Pare un pic SF despre cum aflam noi ce vor clientii tai. Nu e deloc asa.
Punem la dispozitie magazinelor inscrise la GPeC un sondaj de tip 4Q, in urma caruia aflam motivele clientilor pentru care ies din site inainte sa cumpere. In plus, facem un bechmark pe segmentul pe care tu te focusezi, astfel incat sa stii cum stai fata de concurenta. Centralizam datele si iti dam raspunsurile de care ai nevoie pentru ca tu sa iti cresti vanzarile.
Nu uita ca daca iti inscrii magazinul online la GPeC pana pe 5 Mai 2012, poti participa gratuit la Conferintele Nationale de E-Commerce din 8 si 9 mai in limita a 2 locuri / magazin. De ce e important acest lucru? Pentru ca in cele 2 zile de conferinte te pui la curent cu tot ce misca in comertul online romanesc si inveti de la cei mai buni specialisti. Uita-te pe agenda Conferintei din 8 Mai si pe agenda Workshop-urilor din 9 Mai ca sa stii exact ce vei invata.
Daca te intereseaza sa iti cresti afacerea, trebuie sa pornesti – in primul rand – de la un feedback real asupra ei. La GPeC afli ce spun specialistii, ce cred clientii tai si inveti de la cei mai buni speakeri in cadrul Conferintelor si Workshop-urilor.
Toate costa 800 de lei + TVA. Esti dispus sa ii investesti in afacerea ta?
Andrei Radu