Ajută-ți clienții să acceseze un credit de cumpărături în doar 6 minute și crește-ți vânzările instant

Adăugat de pe 12 Iunie 2018, 0 comentarii
Cuvinte cheie: ,

Anul trecut românii au cheltuit, în medie, 7,67 de milioane de euro pe zi pentru cumpărături pe Internet, cu 40% mai mult decât în 2016. Cu toate acestea însă, comerțul electronic reprezintă doar 5,6% din totalul de retail.

 

Categoriile de produse cu cea mai mare creștere

Printre categoriile de produse cu cea mai mare creștere față de anul trecut se numără îmbrăcămintea (86%), serviciile de turism și hoteliere (77%), biletele la spectacole & teatru (65%) și auto & moto (57%).

53% dintre români fac cumpărături online cel puțin odată pe lună, iar 55% aleg plata online, cu cardul. La acest lucru au contribuit și cardurile de cumpărături pe care băncile le-au inclus în portofolii.

România în urmă față de alte piețe din Europa

Deși cifrele arată bine și vedem creșteri spectaculoase de la an la an, România este încă cu mult în urmă față de alte piețe din Europa. De aceea, magazinele online, curierii dar și băncile încearcă să aducă în piață noi servicii care să ajute la creșterea e-commerce-ului românesc.

Să ne imaginăm următorul scenariu: un utilizator găsește o super-ofertă la un produs pe care și-l dorea de mult, însă nu îl poate achiziționa deoarece nu are suficienți bani pe card. De cele mai multe ori, acest lucru se întâmplă în weekend, când oamenii au mai mult timp la dispoziție să caute produse pe Internet. În cazul în care nu dețin deja un card de cumpărături, trebuie să aștepte până la început săptămânii următoare pentru a aplica pentru unul și, probabil, încă câteva zile pentru a intra în posesia lui. În tot acest timp, super-oferta pe care o găsiseră poate expira, stocurile se pot epuiza, sau pur și simplu pot decide că produsul nu merită atâta efort.

Ce înseamnă acest lucru pentru magazinele online? O rată de conversie mai mică, o rată de abandon a coșului de cumpărături mai mare, o valoare a coșului mediu de cumpărături care stagnează, deci, per total, venituri mai mici.

 

Soluția? Un credit care poate fi accesat pe loc, direct de pe site-ul magazinelor online.

Clientul intră pe site și alege produsul pe care dorește să îl cumpere. În cazul în care nu are suficienți bani pe card, poate alege plata prin Credius Pay și astfel obține instant un împrumut de la 100 și până la 20.000 lei.

Totul poate fi făcut de acasă, de pe laptop, calculator, tabletă sau telefonul mobil. Durata de completare a formularului este de până la 6 minute, iar răspunsul vine instant. Vestea bună atât pentru cumpărători, cât și pentru vânzători este că acest serviciu este disponibil 24/7, chiar și în perioada aglomerată de Black Friday. Iar comisioanele sunt 0, atât pentru cumpărători, cât și pentru vânzători!

În acest fel, vânzările magazinelor online vor avea parte de un boost deoarece clientul nu mai trebuie să ia contact cu banca pentru a obține un împrumut, ci poate face totul din confortul propriei locuințe sau on-the-go.

 

Deci, ce spuneți, ați implementa plata prin Credius Pay pentru a crește numărul de vânzări?

Adauga comentariu

Adauga comentariu

Campurile marcate cu * sunt obligatorii