Try before you buy, Zalando se extinde în Europa, cum să-ți optimizezi campaniile de e-mail marketing

Conceptul try-before-you-buy se dezvoltă, dar prezintă riscuri

La sfârșitul anului trecut, ASOS introducea un nou concept: try-before-you-buy. Modelul a fost adoptat și de alți retaileri, deorece experiența consumatorilor devenea astfel mai apropiată de cea din magazinele fizice, însă rezultatele nu au fost cele scontate.
Totuși, acest model de vânzare ar putea efecte negative pentru magazinele online care nu sunt bine pregătite cu un management al vânzărilor și al administrării retururilor.

→ Citiți la Marketing Tech News


Ai lua în considerare plățile în criptomonede?

S-ar putea să te întrebi dacă magazinul tău online ar trebui să înceapă să accepte monedele virtuale ca formă de plată. Nu există un răspuns simplu la această întrebare. Totul depinde de tipul de afacere pe care îl ai și de toleranța ta față de volatilitate și risc.
Beneficiul central al criptomonedelor – protejarea datelor personale – trebuie să fie pus în balanță cu ce costuri sunt implicate și cu riscurile potențiale. Dar toate firmele de comerț electronic ar trebui să studieze fenomenul și să aleagă în cunoștință de cauză dacă trebuie să integreze sau nu monedele virtule în sistemul lor de plată.

→ Citiți la E-Commerce Times


Zalando se extinde în Irlanda și Republica Cehă și se apropie de România

Cel mai mare retailer de modă online din Europa, Zalando, intenționează să se extindă în Irlanda și Republica Cehă și ar putea să adauge alte piețe mai târziu în portofoliu, dar nu se așteaptă ca profitul să crească în următorii ani, din cauza investițiilor puternice în logistică și tehnologie. Zalando nu a avut planuri pentru investiții majore în Marea Britanie, unde are o prezență relativ mică, din cauza preocupărilor legate de posibilele tarife de import și de fluctuația lirei, după ieșirea țării din Uniunea Europeană.

Lansată la Berlin în 2008, compania Zalando a crescut rapid, iar acum vinde aproape 2.000 de mărci în 15 țări, mai ales în Europa de Vest, dar nu s-a mai extins pe o piață nouă din 2013.

→ Citiți la Reuters


De ce marketing-ul prin e-mail contează încă foarte mult

E-mail-ul este instrumentul de marketing cel mai rentabil. Este ușor de gestionat și ajută la stabilirea unui contact direct cu clienții. E-mailul poate fi personalizat și nișat.

Cheia succesului de marketing prin e-mail este personalizarea. Veniturile pot crește și cu până la 760%, deoarece îi ajută pe comercianți să ofere abonaților lor un conținut mai individualizat relevant.

→ Citește la MarTechSeries despre câteva tehnici care te pot ajuta să personalizezi la maximum mesajele tale comerciale și să optimizezi administrarea trimiterilor.


 

Floca, o aplicație făcută de români, îi ajută pe spanioli să-și facă prieteni

Floca, cea mai nouă aplicație de Friending, fost lansată luna aceasta în Spania, la Madrid. Aplicația dezvoltată de către o companie de tehnologie din Iași a ajuns la peste 50.000 de descărcări în prima săptămână de la lansare și la un total de 6500 de review-uri, dintre care 95% pozitive.

Segmentul de vârstă principal al aplicației Floca este publicul tânăr, cu vârste cuprinse între 17 și 24 de ani, dar nu exclusiv. Oricine poate folosi Floca, scopul aplicației fiind de a-i apropia pe oameni în mediul offline. Aplicația este gratuită și este disponibilă în magazinele Google Play și AppStore.

→ Citiți la Start-up.ro