Andrei Buzgan, Credius: Rata de vânzări prin creditare online se situează la aproximativ 7% în România

Andrei Buzgan (CEO Credius), interviu GPeC Summit Mai 2018Românii sunt „pasivi tehnologic”, iar acest lucru influențează decizia lor de a adopta noi tehnologii la cumpărăturile online. La GPeC Summit Mai 2018, Andrei Buzgan, CEO Credius, a prezentat câteva soluții pentru ca e-commerce-ul să treacă peste această barieră.

În interviul acordat Gabrielei Bejan, Andrei a deconstruit miturile vehiculate în ultimii 10 ani despre creditarea online și a dezvăluit planurile sale îndrăznețe de dezvoltare tehnologică pe următorii doi ani.

Citește mai jos principalele idei ale interviului și urmărește înregistrarea video.

  • În România există o pasivitate tehnologică despre care se vorbește foarte puțin și care influențează decizia clienților de a adopta sau nu o tehnologie nouă. Unul dintre motivele pasivității este lipsa de încredere în tehnologie.
  • În ultimii 10 ani s-a creat în mintea consumatorului percepția greșită că doar produsele scumpe sau electrocasnicele sunt creditabile, de când s-a oferit acest serviciu în magazine.

„Nu este nevoie ca un produs să fie scump ca să iei un credit.”

  • Orice se poate credita: de la un serviciu, la articole de îmbrăcăminte, la bilete de avion, în limita unui prag minim de 100 de lei.
  • În următorii doi ani Credius intenționează să elaboreze tehnologii inexistente, unice, care să poată fi ușor exportate și în alte țări din UE.

„Începem să inovăm masiv în domenii în care nici legislația ca atare nu există.”

Nu rata nici un interviu! Descoperă-i pe cei mai buni specialiști din e-commerce-ul românesc și internațional în dialog cu reportera noastră, în playlist-ul dedicat interviurilor GPeC, pe canalul nostru YouTube.


GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier

Gold Partner: VTEX

Brought to you by: Orange

Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour

Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments

Hosting Oficial GPeC: Hosterion

Eveniment susținut de: ALTEX, Bringo, Credius, DHL, DPD România, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GLS, GTS, Mastercard, New Black, RTB House, Sephora

Cu sprijinul: adLemonade, 2Performant, Blugento, Business Club,Canopy,CasaDeTraduceri, ContentSpeed, ECOMpedia, enRose, GoMag, Infinity Trophy,Netlogiq, Omniconvert, Presta.ro, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image,Zelist

Epic Comfort by: Mobexpert

Radioul Oficial: Kiss FM

Limousine Service: City Limo

Official car: Alfa Romeo

Parteneri media principali: Business Review, Wall-Street & ecomTEAM

Mândri să fim susținuți de:

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews,Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR,TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta

Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin