Școala de Vară GPeC 2018: Învață să-ți construiești strategia de marketing online cu Raluca Radu
Cu o strategie de marketing fiecare business e dator. La Școala de Vară GPeC 2018, Raluca Radu te înarmează cu strategia de marketing online potrivită activității tale, ca să câștigi cu stil războiul pentru e-commerce.
Indiferent în ce stadiu se află afacerea ta: start-up, business existent cu prezență offline și brand awareness, business existent fără prezență offline sau brand awareness, business din offline care se extinde în online, cursul „Arta războiului pentru e-commerce: 8 exemple practice de strategie de marketing online” o să te ajute și pe tine să:
– îți stabilești corect bugetul și strategia de marketing online
– anticipezi rezultatele din campaniile tale de marketing online
Raluca îți dă întâlnire pe 24 august, la Moeciu de Sus și promite un workshop deosebit de interactiv și practic, cu studii de caz, exemple și cifre concrete, totul pentru a-ți crește afacerea.
Raluca Radu este Country Manager Answear.ro, Founder MTH Digital și Co-Organizator GPeC. Cu o experiență de peste 13 ani în marketing digital, strategie de business online și e-commerce, Raluca se implică activ în creșterea și educarea pieței de comerț electronic, fiind trainer al cursurilor de marketing online și e-commerce din cadrul DallesGO și consultant in zona de strategie și marketing online pentru business-uri la început de drum în mediul digital.
Raluca este absolventă de Automatică și Calculatoare. Ea s-a ocupat de introducerea pe piață a business-ului OLX.ro și de creșterea acestuia și a condus cu succes echipe și proiecte online în cadrul Naspers, The Group, F64, Acasa.ro.
La Școala de Vară GPeC 2018, participanții sunt așteptați în fiecare zi, de dimineață până la prânz, la un total de 12 workshop-uri x 90 minute fiecare. Asta înseamnă 18 ore de conținut intensiv de comerț electronic și marketing online – totul axat pe “tips & tricks” și exemple concrete de la cei mai buni specialiști practicieni din domeniu:
Growth Hacking Strategies in E-Commerce (Valentin Radu, CEO Omniconvert)
Google Analytics (Liviu Taloi, Co-Founder ECOMpedia)
Online Marketing (Raluca Radu, Founder MTH Digital & Country Manager ANSWEAR.ro)
User Experience & Conversion Rate Optimization (Andrei Radu, CEO & Founder GPeC)
Business Strategy, Mangement & Investment (Sergiu Neguț, Co-Founder Fintech OS & Associate Dean Maastricht School of Management Romania)
Google Ads (Dragoș Smeu, General Manager Mavericks)
Ultimate SEO Tips & Tricks (Mihai Vînătoru, Managing Partner DWF)
Content Marketing in E-Commerce (Horia Neagu, Founder Napoleon Digital)
Social Media Presence for E-Commerce (Marian Hurducaș, Founder Necktie Agency)
Delivery Options for Growth (Roxana Magopeț, Marketing Manager FAN Courier)
Legal To Do’s in E-Commerce (Bogdan Manolea, Co-Founder TRUSTED.ro)
Wrapping Up (sesiune practică) – What You Learned and can Apply Immediately
Nu te-ai înscris deja? Încă o mai poți face până pe 17 august 2018, în limita locurilor disponibile.
Prețurile variază în funcție de pachetul de cazare ales, astfel: 2.549 lei + TVA/persoană/sejur (cazare în regim Double) sau 3.049 lei + TVA/persoană/sejur (cazare în regim Single).
Informații detaliate, agenda completă pe zile și pe ore, precum și formularul de înscriere la Școala de Vară GPeC pot fi regăsite pe website-ul nostru.
GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour
Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
Eveniment susținut de: ALTEX, Bringo, Credius, DHL, DPD România, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GLS, GTS, Mastercard, New Black, RTB House, Sephora
Cu sprijinul: adLemonade, 2Performant, Blugento, Business Club, Canopy,CasaDeTraduceri, ContentSpeed, ECOMpedia, enRose, GoMag, Infinity Trophy,Netlogiq, Omniconvert, Presta.ro, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist
Epic Comfort by: Mobexpert
Radioul Oficial: Kiss FM
Limousine Service: City Limo
Official car: Alfa Romeo
Parteneri media principali: Business Review, Wall-Street & ecomTEAM
Mândri să fim susținuți de:
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews,Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR,TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta
Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin