Andrei Ivănoiu, Inovo Solutions: Investim foarte mult în API-uri și automatizare

Andrei Ivănoiu, Inovo Solutions, interviu GPeC Summit Mai 2018În momentul în care un magazin online se lanseză pe piață și are o evoluție foarte rapidă, el poate fi depășit de probleme operaționale, precum volumul mare de apeluri telefonice. În condițiile în care customer service-ul face diferența, alegerea sistemului potrivit de gestionare a relației cu clienții este crucial. Andrei Ivănoiu, Managing Partner la Inovo Solutions ne amintește cât de important este ca un business să fie prezent acolo unde sunt clienții săi.

În interviul acordat Gabrielei Bejan la GPeC Summit Mai 2018, Andrei ne spune unde se află astăzi clienții, ce metode de comunicare preferă și de ce este importantă automatizarea proceselor de comunicare în e-commerce.

Mai jos găsiți câteva din ideile interviului, pe care îl puteți urmări aici, sau, oricând, pe canalul nostru YouTube.

  • Inovo Solutions oferă și promovează soluții de comunicare integrată, omni channel, prin care orice business online să-și gestioneze mai ușor volumul de informație în relația cu clienții săi.
  • Avantajele unei platforme care integrează mai multe module de comunicare este că evită aglomerarea apelurilor telefonice, reduce timpii legați de identificarea clienților și a comenzilor și eficientizează procesul în ansamblu.
  • Oamenii sunt ocupați și preferă canalele alternative comunicării telefonice. Business-urile trebuie să se poziționeze mai aproape de client, pe canalele unde se află clienții lor, precum chat-ul Whatsapp sau Facebook Messenger, unde își pot rezolva problemele făcând și altceva în același timp.

„O tendință mai nouă în piață este de a evita comunicarea directă pe call-center.”

  • În zona de chat se merge într-un ritm accelerat pe dezvoltarea de chatbots. Dezvoltarea unor module de inteligență artificială permite recunoașterea cuvintelor-cheie în comunicarea cu clientul și reduce încărcarea operatorilor, oferind răspunsuri relevante dintr-o librărie de răspunsuri.


GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier

Gold Partner: VTEX

Brought to you by: Orange

Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour

Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments

Hosting Oficial GPeC: Hosterion

Eveniment susținut de: ALTEX, Bringo, Credius, DHL, DPD România, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GLS, GTS, Mastercard, New Black, RTB House, Sephora

Cu sprijinul: adLemonade, 2Performant, Blugento, Business Club,Canopy,CasaDeTraduceri, ContentSpeed, ECOMpedia, enRose, GoMag, Infinity Trophy,Netlogiq, Omniconvert, Presta.ro, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image,Zelist

Epic Comfort by: Mobexpert

Radioul Oficial: Kiss FM

Limousine Service: City Limo

Official car: Alfa Romeo

Parteneri media principali: Business Review, Wall-Street & ecomTEAM

Mândri să fim susținuți de:

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews,Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR,TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta

Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin