Școala de Vară GPeC 2018: Mihai Vînătoru te învață să evaluezi și să prioritizezi activitățile SEO ale magazinului tău online pentru maximizarea ROI-ului
Google ia în calcul sute de factori pentru afișarea rezultatelor. Orice audit SEO modern poate identifica zeci de oportunități pentru optimizarea unui site, însă implementarea lor costă bani și timp.
De aceea, Mihai Vînătoru vine anul acesta la Școala de Vară GPeC să te învețe cum să evaluezi beneficiul fiecărei recomandări SEO și cum să le prioritizezi, astfel încât să vezi cât mai repede rezultatele investiției într-o campanie SEO.
Pe 25 august ai ocazia să descoperi o abordare diferită în spațiul SEO din România. Una care „pune în mâna clientului” instrumentele de evaluare corecte, nu doar pentru rezultatele unei campanii SEO, ci și pentru propunerile formulate de un furnizor de servicii SEO.
Cursul pregătit de Mihai este structurat în trei module:
- Recomandări tehnice de SEO, al căror impact este de multe ori cel mai dificil de estimat.
- Recomăndari de dezvoltare conținut (pentru blog, în special): cum alegem cuvintele cheie, cum estimăm potențialul de trafic al unui topic etc.
- Recomandări de link building: cum putem evalua în mod simplu și rapid care este profilul necesar de linkuri pentru a obține o vizibilitate cât mai bună în rezultatele organice Google.
„Întregul workshop va fi exemplificat prin situații concrete, preluate de pe site-urile participanților și va exista o sesiune de Q&A în cadrul căreia vom putea face împreună exerciții de evaluare a unor recomandări SEO.”
Mihai Vînătoru este Head of SEO si Managing Partner la DWF, una dintre cele mai mari agenții de SEO din România. DWF gestionează în prezent peste 100 de campanii de optimizare pentru magazine online sau companii cu vizibilitate națională din domenii precum: auto, turism, sănătate, financiar, home & deco etc. Prin utilizarea celor mai avansate instrumente SEO disponibile, precum și prin experiența acumulată, specialiștii DWF oferă campanii SEO performante și măsurabile.
La Școala de Vară GPeC 2018, participanții sunt așteptați în fiecare zi, de dimineață până la prânz, la un total de 12 workshop-uri x 90 minute fiecare. Asta înseamnă 18 ore de conținut intensiv de comerț electronic și marketing online – totul axat pe “tips & tricks” și exemple concrete de la cei mai buni specialiști practicieni din domeniu:
Growth Hacking Strategies in E-Commerce (Valentin Radu, CEO Omniconvert)
Google Analytics (Liviu Taloi, Co-Founder ECOMpedia)
Online Marketing (Raluca Radu, Founder MTH Digital & Country Manager ANSWEAR.ro)
User Experience & Conversion Rate Optimization (Andrei Radu, CEO & Founder GPeC)
Business Strategy, Mangement & Investment (Sergiu Neguț, Co-Founder Fintech OS & Associate Dean Maastricht School of Management Romania)
Google Ads (Dragoș Smeu, General Manager Mavericks)
Ultimate SEO Tips & Tricks (Mihai Vînătoru, Managing Partner DWF)
Content Marketing in E-Commerce (Horia Neagu, Founder Napoleon Digital)
Social Media Presence for E-Commerce (Marian Hurducaș, Founder Necktie Agency)
Delivery Options for Growth (Roxana Magopeț, Marketing Manager FAN Courier)
Legal To Do’s in E-Commerce (Bogdan Manolea, Co-Founder TRUSTED.ro)
Wrapping Up (sesiune practică) – What You Learned and can Apply Immediately
Înscrierile s-au încheiat, toate locurile s-au ocupat. Vă mulțumim că ne sunteți alături an de an!
Ne vedem săptămâna viitoare la a 8-a ediție a Școlii de Vară de E-Commerce GPeC, singura serie de Cursuri intensive de Comerț Electronic și Marketing Online din România. Consultă agenda pe zile și pe ore!
GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour
Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
Eveniment susținut de: ALTEX, Bringo, Credius, DHL, DPD România, DWF, eMAG Marketplace, Frisbo, GLS, GTS, Mastercard, New Black, RTB House, Sephora
Cu sprijinul: adLemonade, 2Performant, Blugento, Business Club, Canopy,CasaDeTraduceri, ContentSpeed, ECOMpedia, enRose, GoMag, Infinity Trophy,Netlogiq, Omniconvert, Presta.ro, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist
Epic Comfort by: Mobexpert
Radioul Oficial: Kiss FM
Limousine Service: City Limo
Official car: Alfa Romeo
Parteneri media principali: Business Review, Wall-Street & ecomTEAM
Mândri să fim susținuți de:
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews,Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR,TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta
Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin