Balkan E-Commerce Summit 2024 – hub-ul de informatii & networking pentru crossborder in Regiune

Aflat la a doua ediție, evenimentul regional Balkan E-Commerce Summit va avea loc pe 4 și 5 aprilie 2024, la Sofia, de data această într-o locație mai generoasă – Arena Sofia, Bulgaria –  anunțând participări importante ale reprezentanților industriilor de e-commerce din regiune, 150 de expozanți, oportunități de networking regional și informații interesante în ceea ce privește extinderea cross-border (in special in ceea ce priveste pietele regionale non-UE (Albania, Macedonia de Nord, Bosnia & Hertegovina, Muntenegru), precum și un ghid util celor ce vor să își diversifice piețele de vânzare.

Organizatorul evenimentului, Nikola Ilchev, declara „Așteptăm peste 2000 de invitați, 150 de expozanți în zona expozițională și 20 de vorbitori din întreaga lume. Scopul evenimentului este de a crea o platformă pentru dezvoltare accelerată și pentru a stimula parteneriatele între afacerile de comerț electronic din regiunea Balcanilor, oferind un nou punct de plecare pentru creșterea lor.”

Biletele sunt la un preț special acum – 199 EUR- până pe 15 Martie, oferind, celor care se înscriu, acces complet la programul evenimentului pe durata celor două zile precum și la o petrecere exclusivă după prima zi, acces complet la aplicația evenimentului cu toți invitații și partenerii. „Aceasta este o oportunitate unică pentru toți participanții să se conecteze și să își schimbe experiențele cu reprezentanți din toate țările balcanice, fără a fi nevoie să călătorească în fiecare țară în parte,” adaugă Ilchev.

În calitate de parteneri ai evenimentului, vă oferim un cod special de 15% discount pentru cei care doresc să participe: gpec15

O serie de speakeri internaționali au fost deja confirmați, printre ei numărându-se și: Michael Corcoran /Frankly, care va deschide prima zi, Niall Lavery /Veriteer, Adam Nowakowski /Meta iar printre subiectele abordate, evident nu putea lipsi AI-ul și rolul sau în e-commerce, informații legate de vânzarea în marketplace-uri regionale, logistică, cross-border, etc.

Un alt aspect al acestui eveniment este o aplicație mobilă specială, care oferă posibilitatea de conectare cu alți participanți înregistrați ai evenimentului. Acest instrument permite programarea de întâlniri cu participanții de interes în scopul creării de conexiuni cu ocazia evenimentului. În plus, aplicația oferă acces la informații despre companii, programul evenimentului, și expozanți. Aplicația va fi activă cu două săptămâni înainte de eveniment și va rămâne activă și după și este disponibilă doar pentru cei care achiziționează bilet.

Tot în sprijinul participanților, organizatorii au pus la dispoziție un „check-list” util celor care plănuiesc să își extindă afacerea în regiune.  Acest document acoperă diverse aspecte ale unui business oferind o evaluare pas cu pas a factorilor esențiali care pot influența semnificativ succesul comerțului transfrontalier. Prin parcurgerea celor 50 de elemente menționate în document se pot identifica eventualele lacune sau puncte slabe în operațiunile curente ale unui magazin online și pot fi luate măsuri  pentru a asigura o extindere de succes.