CERCETARE Consumatorii care ridică din magazin comenzile plasate online procedează astfel pentru a evita taxele de livrare
Consumatorii care ridică din magazin comenzile plasate online procedează astfel pentru a evita taxele de livrare, conform unui studiu exclusiv realizat de Internet Retailer. Cercetarea a fost realizată pe 217 consumatori din SUA care au cumpărat ceva pentru uz personal în ultimul an.
Top 3 motive de a ridica din magazin pachetul comandat online
- Dintre cei 57% de respondenți care au spus că ridică pachetul din magazin, 73% au spus că fac acest lucru pentru a evita taxele de livrare.
- Al doilea motiv este comoditatea; 32% au spus că magazinul era aproape și era logic să ridice ei înșiși pachetul.
- Al treilea motiv este timpul: 30% dintre respondenți au spus că nu mai puteau aștepta termenul de livrare.
Mulți dintre marii retaileri, inclusiv Wal-Mart, Home Depot și Macy’s au început să ofere în ultimii ani livrarea în magazine și majoritatea dintre ei spun că această inițiativă a avut succes și a adus cumpărători în magazin.
Cercetarea arată că și membrii Amazon Prime preferă să-și ia pachetele din magazin, uneori chiar în proporție mai mare decât cei care nu sunt membri ai programului.
Dintre cei care au spus că ridică din magazin comenzile, 51% au mărturisit că au făcut acest lucru de două până la cinci ori anul trecut.