Comisioane bancare la tranzacții prin Revolut, nordul Bucureștiului devine pol logistic, Amazon UK lansează „Try before you buy”
Băncile încep să introducă comisioane la tranzacțiile prin Revolut
Banca Transilvania, CEC Bank și OTP Bank au decis să aplice comisioane la portarea banilor clienților de pe cardurile de credit către Revolut sau alte conturi și aplicații de plată. Astfel, băncile nu mai consideră ca fiind achiziții de bunuri sau servicii tranzacțiile prin care se încarcă cu bani un alt cont, card sau aplicatie.
→ Citește la Wall-Street.ro
Merchant Cash Advance de la TBI Bank și Netopia Payments
TBI Bank şi Netopia Payments au lansat Merchant Cash Advance, o soluţie de finanţare digitală pentru comercianţii online. Prin noua soluție, antreprenorii din online pot obţine finanţare în lei de până la 85% din încasările viitoare estimate pentru o perioadă de până la 12 luni, în baza istoricului de încasări din ultimul an.
→ Citește la Forbes
Nordul Bucureștiului în plină dezvoltare pe piața de spații logistice
Ștefăneștii de Jos și Chitila se conturează ca viitor pol logistic pentru jucătorii din e-commerce. Colliers International au anunțat săptămâna aceasta că în această zonă urmează să fie livrați peste 180.000 metri pătrați în 2019. Evoluția vine ca urmare a supra-aglomerării vestului Capitalei din punct de vedere al dezvoltării de spații industriale și logistice.
→ Citește la Profit.ro
Amazon lansează serviciul „Try before you buy” în Marea Britanie
Amazon aduce pentru clienții Prime din UK serviciul “try before you buy” la categoria de articole vestimentare. Prime Wardrobe este noua strategie a retailer-ului de a se impune pe piața de fashion locală. Astfel, clienții pot comanda fără să plătească și fără taxe de transport între 3 și 8 articole de îmbrăcăminte. Serviciul a fost lansat în SUA în iunie și mai este disponibil și în Japonia.
→ Citește la The Guardian
Cum să comunici în social media povestea brand-ului tău
Prezența unui magazin online în social media ar trebui să fie o continuare a paginii „Despre noi” a site-ului. Pe o piață de e-commerce tot mai aglomerată, abilitățile de storytelling fac diferența. De la live video, la tipuri de carusele foto, conținutul trebuie să creeze o conexiune între brand și consumatori. Iată ce tipuri de conținut creează cel mai mult engagement pentru brand-ul tău.
→ Citește la Startup Nation