Cum a decurs Etapa I a Competiției GPeC

În perioada 28-31 Iulie 2020 a avut loc prima parte din seria sesiunilor de Mentorship pentru magazinele înscrise la Competiția GPeC. 53 dintre cele 72 de magazine înscrise inițial în Competiție au ales să stea de vorbă cu Jurații noștri despre punctele forte care le pot ajuta să vândă mai mult și despre aspectele care trebuie îmbunătățite în următoarea perioadă.

Pentru a participa la Competiția GPeC, magazinele online au trecut prin etapa de preselecție în care ne-am asigurat că îndeplinesc și respectă obligațiile conform legislației în vigoare, dar și bunele practici în e-commerce. În urma acestei preselecții, magazinele au primit Marca de Încredere TRUSTED.ro și sistemul de feedback Opinii de Încredere TRUSTED.ro gratuit pentru 12 luni.

Auditarea propriu-zisă a avut loc în perioada 7-20 Iulie, timp în care membrii Juriului GPeC au analizat magazinele înscrise în Competiție conform celor peste 200 de criterii de bune practici în e-commerce. În urma auditului, fiecare magazin a primit un raport individual cu punctajul obținut pe baza căruia a putut discuta în sesiunile de Mentorship cu jurații.

Sesiunile de Mentorship au fost provocarea acestei ediții, deoarece s-au ținut exclusiv online, în multiple sesiuni de Zoom cu reprezentanții magazinelor online și membrii Juriului. Deși ne temeam că nu va fi aceeași dinamică precum cea din offline, totul a mers conform planului, s-a ținut cont de timp iar sesiunile s-au sincronizat ca piesele unui ceas elvețian. 🙂

Ne-am bucurat să primim un feedback pozitiv în timp real din partea participanților. Aceștia s-au declarat foarte mulțumiți de cum a decurs procesul – unii chiar au spus că a fost o atmosferă mult mai relaxată decât s-ar fi așteptat – și au găsit de mare ajutor sfaturile primite de la mentorii cu care au discutat.

Ce urmează

Înscrierile la Competiția GPeC rămân deschise! Este momentul potrivit pentru optimizare și dezvoltare, așa că am decis să dăm o șansă și magazinelor online care nu au apucat să se înscrie înainte de prima etapă, cu mențiunea că acestea nu vor putea intra în competiție și nu vor participa la Gala de Premiere de la finalul anului (pentru că nu ar fi corect față de magazinele deja înscrise și auditate). În schimb, vor beneficia de audit, evaluare și sesiuni de Mentorship în Etapa a II-a a Competiției (începând cu 14 Septembrie).

Între timp, Etapa I continuă cu a doua parte a sesiunilor de Mentorship în zilele de 6 și 7 August, doar pentru magazinele înscrise până pe 6 Iulie. Iar între 7 August și 14 Septembrie, magazinele vor avea timp de optimizare și dezvoltare ținând cont de rezultatele auditului și de sfaturile primite de la mentorii GPeC.

Toamna vine și cu un bonus pentru magazinele online cu cele mai bune punctaje și care s-au înscris până pe 6 Iulie prin pachetul Platinum. Am pregătit a 3-a sesiune de Mentorship special dedicată zonei de business, în care reprezentanții magazinelor vor avea întâlniri one-on-one cu unii dintre cei mai cunoscuți investitori și oameni de afaceri din România. Lista completă de mentori urmează să o publicăm cât de curând.