Cum a fost Black Friday 2018 pentru comercianții online români care vând cross-border
Anul acesta, comerțul online cross-border a înregistrat în campania de Black Friday tranzacții de aproximativ 15 milioane de lei pe piețele din Bulgaria și Ungaria, o creștere de peste 40% YoY potrivit PayU România.
În perioada 23-25 noiembrie, comercianții din portofoliul PayU au realizat vânzări online de peste 8.3 milioane de lei în Bulgaria, cu 53% mai mult decât în 2017, și aproximativ 6.5 milioane de lei în Ungaria, în creștere cu 27% față de anul trecut.
Cele două piețe reprezintă o oportunitate reală de creștere pentru magazinele online românești care vor să se extindă internațional. Astfel, în Bulgaria s-au înregistrat 13.162 de tranzacții, peste 43% dintre clienți plătind produsele online. Valoarea medie a coșului de cumpărături a fost de 640 de lei.
Principalele produse achiziționate de utilizatorii din Bulgaria și Ungaria sunt cele din segmentele Fashion și IT&C.