Raportul pieței de e-commerce din Statele Unite 2018
Statele Unite au una dintre cele mai mature și mai dezvoltate piețe de e-commerce din lume. Acest lucru s-a tradus, în 2018, în vânzări record cu ocazia celor trei mari sărbători din online: Ziua Recunoștinței, Black Friday și Cyber Monday.
Potrivit datelor furnizate de Adobe Analytics, de Ziua Recunoștinței s-au cheltuit $3.7 miliarde pe cumpărături online, o creștere de 18.3% față de 2017. Black Friday a înregistrat vânzări de $6.2 miliarde, din care peste $2 miliarde au rezultat din tranzacții pe dispozitive mobile. Cyber Monday rămâne cea mai mare zi din an pentru cumpărături digitale în SUA, cu vânzări de $7.9 miliarde, în creștere cu 19.3% YoY.
Ecommerce Foundation a realizat radiografia pieței de e-commerce B2C din Statele Unite în 2018. Iată principalele date extrase din raport:
- Piața de e-commerce va atinge $521 de miliarde în 2018;
- Se estimează că 40% din vânzările online se vor realiza în 2018 de pe dispozitive mobile;
- 32% dintre americani fac shopping online cel puțin o dată pe lună. 29% dintre ei cumpără online o dată pe săptămână;
- Prețul este cel mai important factor de decizie pentru 80% dintre cumpărătorii online;
- Plata cu cardul de credit este cea mai răspândită metodă de plată online (62% dintre utilizatori);
- Doar 17% dintre utilizatori folosesc digital wallets, iar 53% nu folosesc și nici nu vor să adopte tehnologia;
- Cei mai populari retaileri online sunt Amazon (197 milioane de vizitatori), Walmart (127 milioane de vizitatori) și eBay (113 milioane de vizitatori);
- Majoritatea consumatorilor (66%) fac cumpărături online pe site-uri domestice. 27% cumpără online atât domestic, cât și cross-border.
Marea provocare a player-ilor din e-commerce rămâne să se diferențieze pe o piață tot mai matură și în continuă creștere. Pentru a face asta, este nevoie ca un business online să anticipeze și să depășească în permanență așteptările clienților. Principalii diferențiatori pe care orice magazin online trebuie să îi aibă în vedere pentru a fi competitiv sunt:
- să obțină și să folosească date inteligente și acționabile pentru a livra customer engagement relevant în acțiunile de vânzări, marketing și servicii;
- să obțină încrederea clienților, ceea ce se traduce în a le oferi în permanență ceea ce vor, atunci când vor, așa cum vor;
- să mențină clienții fericiți și fideli brand-ului.
Versiunea gratuită a raportului realizat de Ecommerce Foundation poate fi descărcată de pe Ecommerce Wiki.