CVO Academy by Omniconvert – Cursuri premium pentru antreprenorii din e-commerce
Omniconvert lansează seria de traininguri premium CVO Academy pentru antreprenorii din e-commerce. Conceptul pune focus pe Customer Lifetime Value, pe tehnicile de marketing și business care pot fi folosite pentru a crește vânzările într-un mod sustenabil. Membrii Comunității GPeC care participă la CVO Academy beneficiază de un discount special la înscriere!
CVO Academy by Omniconvert este un proiect educațional dedicat antreprenorilor din e-commerce care pune focus pe strategii de optimizare a Customer Lifetime Value. Astfel, clienții sunt aduși în prim-plan iar toate strategiile de business growth prezentate au ca scop final îmbunătățirea relațiilor dintre magazine online și clienți. Participanții vor învăța nu numai cum să atragă noi clienți, dar și cum să îi păstreze pe termen lung și să aducă plus valoare businessului.
În ce constau cursurile CVO Academy
Lecțiile sunt structurate pe 20 de capitole în format video accesibile oricând pe site-ul CVO Academy, în funcție de tipul de strategii și metrici de marketing esențiale în e-commerce:
- Customer Lifetime Value Optimization
- Customer Segmentation
- Loyalty & Retention
- eCommerce Growth Tactics
- Jobs to be done Methodology
- Customer Acquisition & Ads tactics
- Email Marketing strategies
- Qualitative & Quantitative analysis
- Customer onboarding & support
- Cohort analysis
- Customer behavior
- Net promoter Score
De asemenea, platforma pune la dispoziție peste 12 tool-uri pentru calcul, organizare și optimizare, iar fiecare lecție video este însoțită de un workbook dedicat.
Valentin Radu (CEO & Founder Omniconvert) vă explică în acest scurt video ce este CVO Academy și cum poate ajuta acesta companiile să-și îmbunătățească Customer Lifetime Value:
Ceie 9 traineri care vor susține cursurile CVO Academy sunt oameni de business și specialiști de renume internațional cu o vastă experiență în e-commerce (o parte dintre ei cu siguranță îi veți recunoaște de la evenimentele GPeC SUMMIT!). Fiecare are un modul de training dedicat expertizei proprii:
- Valentin Radu – Customer Value Optimization
- Bob Moesta – Jobs To Be Done Methodology
- Val Geisler – Email Strategy
- Chase Dimond – Email Tactics
- Karl Gillis – CRO & Company Culture
- Juliana Jackson – Customer Segmentation
- Dennis Yu – Acquisition Tactics
- Julia Whatley – Customer Support
- Cristi Movilă – Collaborative Ecommerce
În urma cursurilor, participanții vor primi certificarea unică CVO Expert Certification.
Cui se adresează programul:
- Antreprenorilor care își doresc să învețe tehnici pentru a crește retenția clienților în mod sustenabil;
- Antreprenorilor interesați de strategii de optimizare a Customer Lifetime Value și care își doresc certificare în domeniu;
- Oricine activează în e-commerce și este interesat de subiectele abordate.
Nivelul necesar de cunoștințe de Marketing și E-commerce: Intermediar-Avansat
DISCOUNT special pentru Comunitatea GPeC
Dragii noștri, pentru că sunteți o comunitate de oameni pasionați de e-commerce și antreprenori interesați de dezvoltare continuă, echipa CVO Academy oferă un discount special doar pentru voi.
Folosiți codul GPEC17CVO la înscriere până pe 20 Aprilie și beneficiați de 20% discount!
Pentru mai multe detalii, structura completă a lecțiilor, lista de traineri și modul de desfășurare a trainingurilor, accesați pagina CVO Academy.