Știrile și resursele săptămânii din e-commerce & digital marketing #13
Chiar dacă e ediția cu numărul 13, garantăm că nu aduce ghinion, ci doar resurse special selectate pentru ca cititorii noștri să fie la curent cu noutățile din e-commerce.
Săptămâna aceasta analizăm tendințele în marketing pentru e-commerce și aflăm care este comportamentul consumatorilor la care magazinele online trebuie să se adapteze.
- Studiu: 3 din 5 cumpărători online au făcut achiziții via Social Media în 2020
- Vânzările eMAG au crescut cu aproape 50% în pandemie, iar compania vrea să angajeze 2.000 de persoane anul acesta
- Tendințe 2021: strategii de email marketing, pentru creșterea vânzărilor,
- Cătălin Maftei, CEO C-Solution (Plăți Online): „Pentru 10% dintre tranzacțiile autorizate avem cel puțin încă o încercare de a plăti.”
- Studiu: Biometria, preferată de români ca metodă de autentificare a tranzacțiilor în e-commerce
- BeeFast a devenit partener Postis și oferă livrare în 55 minute, în aria de acoperire
- „Cuceritorii comozi” (Lazy Conquerors) – noua generație de consumatori la care trebuie să se adapteze comerțul electronic
- 9 caracteristici comune ale magazinelor online de top
- 6 skill-uri de marketing esențiale în 2021
- 9 moduri prin care poți crește engagement-ul pe Instagram cu ajutorul Reels