Despre „Tactici pentru optimizare SEO” ne vorbește Horia Neagu la Scoala de Vară GPeC 2017

Mai avem foarte puține zile până la Școala de Vară de E-Commerce GPeC. Unul dintre cei mai apreciați traineri și specialiști de la Școala de Vară GPeC a fost, de fiecare dată, Horia Neagu. Horia va susține joi, 24 august, workshop-ul intitulat „Tactici pentru optimizare SEO” în cadrul Școlii de Vară de E-Commerce GPeC 2017. Poți consulta întreaga agendă pentru Școala de Vară de E-Commerce GPeC 23-28 August 2017 aici.Horia Neagu SEO User Experience

Punctele principale pe care Horia le va atinge în workshop-ul lui practic vor fi:

  • Factorii de optimizare SEO on-page;
  • Strategii de link building și content marketing pentru SEO.

Horia Neagu s-ar descrie pe sine drept un cetățean al internetului și un polimat digital. În timp ce unii își amintesc de prima iubire, Horia păstrează amintirea primelor căutări pe Lycos, a primului site construit pe GeoCities și a primului canal de IRC pe botnet. Lucrează în domeniul Digital Marketing de peste un deceniu, având la activ campanii de succes pentru verticale precum telecom, banking, pharma, airline, ticketing, publishing, foods & beverages, gambling și politică.

Dacă vrei să fii alături de noi la Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2017, te anunțăm că încă te mai poți înscrie, dar ne apropiem vertiginos de capacitatea maximă de cazare. Tarifele sunt de 2.499 lei + TVA de persoană pentru cazarea în regim Double și 2.899 lei + TVA de persoană pentru cazarea în regim Single. Prețurile includ accesul la cele 12 workshop-uri de e-commerce și marketing online, cazarea, mic dejun, prânz, cină, 2 coffee break-uri/zi, băuturi alcoolice și non-alcoolice all you can drink pe întreaga durată a Școlii de Vară, activitățile de team building și cina festivă.

Din experiența anilor trecuți, înscrierile la Școala de Vară de E-Commerce GPeC se încheie mai devreme decât termenul limită de înscrieri. Așadar, cei care își doresc să participe ar trebui să ia decizia cât mai repede, pentru a se asigura că locul lor este rezervat.


GPeC 2017, ediția de 12 ani, este un eveniment Powered by FAN Courier

Susținut de: Banca Transilvania, Bright Agency, Creadiv, CRITEO, DPD România, DWF – Digital Workforce, Frisbo, GLAMI, Mastercard, Mediapost Hit Mail, New Black, NewsMAN, PayU, QeOPS, RTB House, TargetWeb

Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour România

Brought to you by: Orange

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Official Radio: Kiss FM

Apa Oficială GPeC: Aqua Carpatica

Limousine Service: CityLimo

Parteneri media principali: Wall-Street & ecomTEAM

Mândri să fim susținuți de:

Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Carmen Albișteanu, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Cîrîc, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Sabina Cornovac

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta