„Principalii KPI pentru un business e-commerce de succes” va fi workshop-ul susținut de Lucia Ciucă la Școala de Vară GPeC 2017

Doar o singură săptămână ne mai desparte în acest moment de Școala de Vară de E-Commerce GPeC. Unul dintre trainerii pe care abia așteptăm să îi revedem și care ne-a pregătit un workshop deosebit de interesant, bazat pe date și cifre, este Lucia Ciucă, Managing Director la Quantum Data Science. Lucia va susține duminică, 27 august, workshop-ul intitulat „KPIs pentru un business de succes și impactul Customer Lifetime Value în e-commerce„, în cadrul Școlii de Vară de E-Commerce GPeC 2017. Consultă întreaga agendă pentru Școala de Vară de E-Commerce GPeC 23-28 August 2017.Lucia Ciuca KPI ecommerce

Punctele principale pe care Lucia le va atinge în workshop-ul ei practic vor fi:

  • Principalii indicatori de performanta (KPI) în e-commerce, identificarea lor și metoda de calcul a acestora;
  • Corelarea indicatorilor de performanță și crearea unei strategii eficiente de business pornind de la date concrete;
  • Customer Lifetime Value și impactul acestuia pe termen lung într-o afacere de e-commerce.

Lucia Ciucă este Managing Director la Quantum Data Science, cea mai nouă companie din România specializată în data technology și membră a thegroup, cel mai mare grup independent de companii de comunicare de marketing din România. În trecut, Lucia a ocupat funcția de Manager de Cercetare la eMAG, din 2011 în 2012, ulterior fiind promovată pe poziția de Director de Marketing și Comunicare, unde a petrecut peste 3 ani alături de echipa celui mai mare site de comerț electronic de pe piață locală. Lucia și echipa Quantum Data Science își dedică timpul campaniilor care corelează strategia de marketing cu datele concrete.

Dacă vrei să fii alături de noi la Școala de Vară de E-Commerce GPeC 2017, te anunțăm că încă te mai poți înscrie, dar ne apropiem vertiginos de capacitatea maximă de cazare. Tarifele sunt de 2.499 lei + TVA de persoană pentru cazarea în regim Double și 2.899 lei + TVA de persoană pentru cazarea în regim Single. Prețurile includ accesul la cele 12 workshop-uri de e-commerce și marketing online, cazarea, mic dejun, prânz, cină, 2 coffee break-uri/zi, băuturi alcoolice și non-alcoolice all you can drink pe întreaga durată a Școlii de Vară, activitățile de team building și cina festivă.

Din experiența anilor trecuți, înscrierile la Școala de Vară de E-Commerce GPeC se încheie mai devreme decât termenul limită de înscrieri. Așadar, cei care își doresc să participe ar trebui să ia decizia cât mai repede, pentru a se asigura că locul lor este rezervat.


GPeC 2017, ediția de 12 ani, este un eveniment Powered by FAN Courier

Susținut de: Banca Transilvania, Bright Agency, Creadiv, CRITEO, DPD România, DWF – Digital Workforce, Frisbo, GLAMI, Mastercard, Mediapost Hit Mail, New Black, NewsMAN, PayU, QeOPS, RTB House, TargetWeb

Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour România

Brought to you by: Orange

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Official Radio: Kiss FM

Apa Oficială GPeC: Aqua Carpatica

Limousine Service: CityLimo

Parteneri media principali: Wall-Street & ecomTEAM

Mândri să fim susținuți de:

Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Carmen Albișteanu, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Cîrîc, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Sabina Cornovac

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta