DHL Go Green – un serviciu eco-friendly pentru e-commerce
Un studiu la nivel global arată că 50% dintre consumatori cumpără produse doar de la branduri eco-friendly, iar 10-15% ar fi dispuși să plătească mai mult pentru produsele sau serviciile companiilor care folosesc practici sustenabile și prietenoase cu mediul.
Ca urmare a acestor tendințe de pe piața internațională, Grupul DHL a lansat serviciul Go Green, disponibil pentru magazinele online partenere. Prin acest proiect, DHL își propune să contribuie la reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră rezultate din procedurile de logistică și transport.
Magazinele online vor putea opta pentru alternativele prietenoase cu mediul, cum ar fi mașini cu sisteme alternative de alimentare sau curieri pe biciclete.
Business-urile care colaborează cu DHL Express România pentru livrări internaționale, vor putea implementa serviciul DHL Go Green. Iată ce primesc în schimb:
- un raport detaliat privind amprenta de carbon a expedierilor;
- un certificat creditat de SGS, care să ateste contributia companiei la un mediu mai puțin poluat;
- logo-ul GoGreen va fi tipărit pe fiecare AWB, astfel încât partenerii și clienții vor vedea că aveți o companie responsabilă cu mediul înconjurător;
- puteți plasa logo-ul Go Green pe site-ul vostru.
Puteți afla mai multe despre programul DHL pentru reducerea emisiilor nocive pentru mediu din video-ul de mai jos: